|
|||
|
|||
Weslyh
Bij deze stel ik mijzelf hier ook even voor,
Sommigen zullen mij wel via het vw-forum kennen. Het gaat om een Mk5, 1.6FSI. Deze stond er vorig jaar zo bij op Segins: Uploaded with ImageShack.us
|
|||
|
|||
Gelijk maar even een stuk er achteraan met de update's voor volgend seizoen. En wat er nog moet gebeuren.
Nieuwe Jetta Front: Usa Achterlichten & Usa gti achterbumper: RH Zw3, 18''. 8j aan de voorkant en 9.5j aan de achterkant: Gepast in kleur (om te kijken hoe het geheel zou worden): Dingen die ik nog gedaan wil hebben voor aankomend seizoen: - Voor/achterbumper & velgen spuiten. - Velgranden polijsten, en gouden bouten halen. - 4x 5mm RH spoorverbreders. - Bumpstops monteren. - Andere boordnetmodule (ivm mistlampen ed) - Kortere voorveren. - Banden bestellen. Al met al nog genoeg spullen bij elkaar te verzamelen. Eerste doel is de velgen afmaken, en daarna rustig met de rest verder.
Golf MK5, soon op RH Zw3! Last edited by Weslyh : 07-01-2013 at 19:04. |
|
||||
|
||||
Welkom . Ziet er veel belovend uit , ben benieuwd naar het eindresultaat
|
||||
|
||||
Keurige mk5 !!
|
|||
|
|||
Thnx! Is alweer een update onderweg, en vanavond bij nog iets kijken.
|
|||
|
|||
nette mk5 golf
hou je originele nummerplaten maar wel in de auto aangezien er officieel geen amerikaanse nummerplaten op de auto gevoerd mogen worden. |
|
|||
|
|||
Platen liggen idd in de kofferbak. Als de usa achterbumper is gespoten en gemonteerd ga ik proberen m om te laten keuren naar 18.2
|
||||
|
||||
Knappe mk5 hoor, goede wielen! Welkom hier
|
|
|||
|
|||
Dan heb je het mooi voor elkaar. Vindt zelf de kleine platen ook altijd stukken mooier
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bespaar je de moeite.
|
|||
|
|||
Dat hoor ik vaker. Degene wie ik heb gesproken beweert dat die het kan regelen voor me.
Dan gaan we dat dus ook proberen. Wie niet waagt wie niet wint he
|
||||
|
||||
Je auto is zelfs niet eens geleverd in de US. Ik acht de kans nihil. Maar als het je lukt horen we graag je geheim.
|
|||
|
|||
Gister nog even snel een setje orginele donkere gti koplampen gekocht:
Er is nog een update mijn kant op en ben met nog een paar dingen bezig. Dus meer updates komen eraan
|
|||
|
|||
Vandaag kreeg ik een pakketje binnen met de 30bit boordnetmodule:
Vanavond nog even met RutgerGTI een GTI einddemper op wezen halen: Ondertussen heb ik bijna alles al liggen op de velgonderdelen na. Binnenkort alles naar de spuiter en coater brengen. En de laatste spullen voor de velgen bestellen.
|
||||
|
||||
Net ding! Ben benieuwd naar het totaal plaatje straks