|
||||
|
||||
bladmuziek iemand????
beste vw vrienden,
ik heb m'n electrische gitaar (fender) maar weer eens uit de hoes gehaald nu ben ik alleen al me bladmuziek pleite had vroegah superveel maar helaas...... weet er iemand nog ee goeie site waar bladmuziek kan downloaden van m'n helden van vroegah, metallica nirvana green day enz enz alvast bedankt maarten |
|
||||
|
||||
zal us kieke
thnx |
|
|||
|
|||
p.s. wat voor fender heb je, strat? ik ben zelf niet echt zon fan van fender vanwege het schelle geluid, maar ze spelen wel heeeel fijn.
das mijn metalbeest haha :biggrin: |
|
||||
|
||||
Pffff Fender. Doe mij maar mijn trouwe blauwe Ibanez scheurijzer!!
De Ibanez GRG 170 DX JB En kijk voor tabs eens op MxTabs En Jappie, das een echt Bc Rich, ofniet?
VW-Speed.nl Last edited by Ebut : 05-04-2005 at 21:16. |
|
||||
|
||||
Fotowtje van mijn 6-string:
Heb ook nog een imitatie-strat. maar die hang eigenlijk alleen maar een beetje stof te happen aan de muur (is mijn 1e elektrische gitaar).
|
||||
|
||||
heb nog steeds m'n eerste gitaar, kan er geen afstand van doen..... s een fender squier bullet, niet zoveel bijzondes hoor. wil eigenlijk een echte strat gaan kopen. de herrie die ik maak schalt door een marshall 8040 valvetstate
heb vroegah (lees jaartje of 5 trug) veel gitaar gespeeld en wil het eigenlijk weer gaan oppakken |
|
|||
|
|||
Quote:
ja da is het cker :biggrin: , ik heb ook ooit 1s een imitatie strat gehad maar die heb ik met een optreden van mn vorige band kapot geslagen, ook heb ik ooit nog een soort ibanez gehad maar die heb ik na 2weken weer verkocht. ik had eerst ook bijna een ibanez gekocht maar die B.C. Rich klonk toch net iets vettiger . maar ik heb wel een fender performer 1000 100Watt versterker, alleen ik ben dr niet echt tevreden over (weer het schelle fender geluid) maar ik heb niet echt geld om een andere te gaan halen. maar als ik eenmaal geld heb dan komt dr een mooie randall top met 4x12 speakerkast |
|
||||
|
||||
Nu weer ff ontopic!!!
www.tabsrus.nl Een paar brabo's die deze site onderhouden! Veel plezier ermee! Grtzzz
|
||||
|
||||
Of dit nummer!!!The Awakening Bass Tab van The Reddings!!!
http://www.ram.org/music/primus/tab...ening.btab.html http://mickey6.tripod.com/awakning.htm Classe nummer! Grtzzz
|
||||
|
||||
OT (sorry)
Ik heb een Ibanez Roadster uit 1980 met neckthru hals. Is mijn 2e gitaar ik heb hem al 12 jaar ofzo. Doe hem ook nie weg want hij is uit mijn geboorte jaar. De VETSTE gitaar ooit is BC Rich Mockinbird. without a doubt |
|
|||
|
|||
tja ik vind mockinbirds wel fijn spelen maar niet de vetste op aarde, da is nog altijd volgens mij de dimebag darrell dean ML
maarja meningen verschillen |
|
|||
|
|||
Quote:
amaaj toffe site..dank u |
|
||||
|
||||
Quote: