|
|||
|
|||
toen je gepost had dat jen huif had gehaald
dach ik hij is maar heb je erg mooi gedaan zo als je echt cleen wild ik heb nog n strakke / gladde achterklep mag weg voor weinig(TEaB) kun je eens omwisselen |
|
||||
|
||||
dat zullen de meesten hier gedacht hebben, maar omdat de lage kappen niet te vinden zijn dan maar op deze manier.
heb em trouwens uit groningen, een motor maatje van max met de witte caddy |
|
|||
|
|||
ook erg leuk speelgoed hebben jullie achterop de caddy s staan!!
|
|
||||
|
||||
heel mooi project, zeker de moeite waard
|
||||
|
||||
Quote:
dank u |
|
||||
|
||||
Haha good ol' times, toen mn caddy nog wimpers had..
|
|
||||
|
||||
Quote:
staat leuk die finishvlag nu ,maar na een aanpassing aan de kap ben ik er reuze blij mee tanx to wouter |
|
|||
|
|||
[QUOTE=ewcaddymk1]dat zullen de meesten hier gedacht hebben, maar omdat de lage kappen niet te vinden zijn dan maar op deze manier.
heb em trouwens uit groningen, een motor maatje van max met de witte caddy [/QUTE] Die witte nog niet life gespot?? Zal toch bij mij uit de regio komen?? Heb slechts 1 x eerder zo.n lage huif gezien Was n rooie op mplaats Ik vind het mooi Maar ben (nog) niet handig met polyeter En af en toe is geen huif ook wel handig |
|
||||
|
||||
is wel een nette caddy met een sb td erin
|
|
||||
|
||||
Mooi topic! Ik hou wel van jou stijl zoals je bv die kap vermaakt hebt! Groeten Niels
|
|
||||
|
||||
Quote:
En wat kwam ik van de middag hier tegen in het dorp |
|
||||
|
||||
ja zo zie je ze niet zo vaak
|
|
|||
|
|||
Vet hoor (y)
|
|
||||
|
||||
Quote:
tanx |
|
||||
|
||||
Al vorderingen betreft koppelingscylinder?
Is ook een mooie optie voor mij
|
||||
|
||||
Past je motor er nog in dan? Lijkt toch heel erg nipt?
|
|
||||
|
||||
Quote:
nee nog niks meer aan gedaan ben de laatste 4 weken 58 uur thuis geweest en rest aan het werk geweest .maar probeer de komende weken wel even een leiding te maken zodat ik kan testen. zodra er vorderingen zijn laat ik het weten |
|
||||
|
||||
Quote:
hoezo, de cilinder komt achter de rempomp te zitten dus heb je met de inbouw geen last van en er komt een 22mm hrc op en die is korter dan de standaard die er nu opzit |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik doelde eigenlijk op je motorfiets |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha Van Limburg! De blauwe op de foto is niet van Evert Met de huif wordt een motorfiets inderdaad krap. Last edited by Dokter D : 16-02-2013 at 07:42. |