|
||||
|
||||
Ligt aan de korting die je kan geven op het systeem denk ik
Maar een primer grijze Passat Variant vindt je vast een slecht uithangbord LOL |
|
||||
|
||||
1 ding Gert, je passat ie niet een auto die elke dag ziet
|
||||
|
||||
Mischien ben ik een zeur maar De eigenaar ,Bob van BSS weet helemaal niets van Redesign.
Hij heeft nog nooit kontakt gehad met jullie en al helemaal geen toestemming gegeven om foto's te gebruiken van de site. Waar zijn jullie precies mee bezig Sorry hoor maar ik bedoel dit alleen maar goed en wil jullie niet afzeiken. Ik zou eerst info inwinnen voordat je jezelf voordoet als een dealer van een product. |
|
||||
|
||||
Quote:
was toch al opgelost? en doe anders even een mail of pm.... wel zo netjes toch?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
eerst zeg je dit.
Quote:
En dan zeg je dit Quote:
Emiel, Probeer jij nu te stoken of??? wij hebben wel degelijk toestemming en hebben dit zelf op pc stan vanuit de mailwisseling!! mar je hebt pb dan lossen we dit voor eens en altijd op!! |
|
|||
|
|||
Hey jongens, op de eerste plaats ben ik nog altijd zelf de eigenaar van speed-factory en bepaal ik dus zelf waarmee ik mijn demo auto uitrust.
ik ben dan wel dealer van BSS, maar ook officieel dealer van K&N, KONI, AST, brock, revelution enz.. dus als ik dan een demo auto moet uitrusten met wat ik verkoop..... past dus niet allemaal...passen maar vier wielen op en 1 verlagingsset. Mijn demo auto heb ik vorige maand uitgerust met variant 3 van KW, omdat ik hier ook dealer van ben, en de auto met air-ride niet zo extreem laag te rijden is i.v.m. aanlopen, in combinatie met mijn wielen rondom 9j-16 et-4.. Na overleg met bob van BSS. (al een maand of 3 terug.) Als iemand denkt dat ik dus niet weet waar ik over praat, of maar een halve dealer ben omdat mijn demo deen airride heeft... dan spoort hij niet.. Heb nu in een half jaar tijd 3 eigen demoauto's gebouwd, en kan zelfs met 3 demo's onmogelijk al mijn producten promoten. bedankt voor je begrip... |
|
||||
|
||||
Michael ,sorry zo bedoelde ik het niet.
|
|
||||
|
||||
Denk dan eerst eens na voor je wat schrijft.
(Als de 'Bob' ergens problemen mee heeft denk ik dat ie dat zelf wel oplost. Leuk dat je em persoonlijk kent, maar hij lijkt me als eigenaar van BSS wel mondig genoeg om zelf ergens achteraan te gaan mocht ie er problemen mee hebben.)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
Quote:
U'r not getting it I think |
|
||||
|
||||
hehehehe... het zit er eenmaal in heh.... BBS... :oops: ik bedoel wel BSS air-ride systeem or... Ik zal et ff aanpassen :?
|
|||
|
|||
Quote:
Ow... gelukkig. Dacht al .. krijgen we nou.??... :oops: groeten maickel |
|
||||
|
||||
helaas komt het voor dat iets wel eens anders gelezen wordt dan dat de bedoeling is geweest.
Van deze topic zijn we er dus achter dat je zelfs wel op 3 plaatsen in Nederland BSS airride systemen kan kopen. Met dank aan M.I.V.W. en Speed-factory voor een positief eind van deze topic.
|
|||
|
|||
even een laatste afsluiter.
Ik heb net persoonlijk met BOB aan de telefoon gezeten. En Jawel hoor. wij zijn WEL officieel dealer van BSS Air ride systemen. Dus emiel, ik weet helaas niet waar je het vandaan hebt dat hij ons niet zou kennen??? hij heeft idd tegen jouw gezegd dat wij via hem nog geen air ride hebben verkocht (verkoopt nu eenmaal niet dagelijks) en dat wij het NOG niet onder onze eigen auto hebben zitten. Maar komt goed Voor de rest no hard feelings en inderdaad net als wat Mailkel zegt, je kunt nu eenmaal niet al de produkten die je promoot/verkoopt op je auto plaatsen. Mensen houd het goed, en vraag gewoon via een mail even uitleg, bespaart veel onrust in de tuning wereld!! :P |
|
||||
|
||||
In het vervolg persoonlijke berichten gaarne via PM of email, om negativiteit te voorkomen....
|
|
|||
|
|||
tis jammer dat het zo duur is.......
en is er ook niet zoiets op de markt of te maken dat de wagen hoogte automatisch weer in de rij positie komt ?
|
||||
|
||||
hoe bedoel je weer in rij positie>????
|
||||
|
||||
denk dat als je hem parkeer hij automatisch laat zakken
|
|||
|
|||
Quote:
rijstand..... de stand waar je het meeste mee rijd, hoger en lager doe je niet vaak, meer voor de show of een slechte weg.....