|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Handig mantsje! Haha. Mooi gedaan man. K zou alleen geen plexiglas aan de zijkant erin zetten want dat lijkt dan weer niet naar mijn idee.
Kwestie van even wennen met t rijden....
|
||||
|
||||
Mooi gedaan maat! Het resultaat mag er zeker zijn, topwerk.
|
|
||||
|
||||
nice!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
kan dat eerst proberen,kan ik er niet aan wennen komen ze erin maar dan donker . ik heb er liever een ruitje in dan schade doordat je iets te laat ziet Quote:
tanx maatje, zal zien dat ik em klaar krijg dan kunnen er 3 kozijnen achterin ben nu met de klepjes bezig dan kunnen die in de kleur kunnen die drogen en dan morgen de rubbers op is ie als het goed is ook nog water dicht(hoop ik) nu ik toch bezig ben met die rommel binnenkort ook maar eens proberen een clean bumpertje te maken Quote:
dank je, heb ik toch iets unieks met de caddy Last edited by ewcaddymk1 : 31-12-2012 at 15:04. |
|
|||
|
|||
mooi kappie hoor, netjes gedaan!! mijn koppeling zit er op in proef opstelling gaat zekers werken zo kijk maar is in mijn topic.
|
|
||||
|
||||
Quote:
tanx, ik heb de caddy toch om te gebruiken (daily) en zo kun je nog eens wat meenemen |
|
||||
|
||||
vandaag nog even de achterklep strak gekregen
deze ligt nu in de spuitplamuur dus morgen maar even in de kleur ook nog even een plaatje van de bovenkant wel leuk hoe de dak lijn loopt vanavond de rubbers er weer tussen en morgen de kleppen in de kleur dan staat ze er woensdag weer klaar voor dan ook gelijk maar even afspoelen want het stof zit overal |
|
||||
|
||||
Quote:
Nu nog een heele dikke motor er in |
|
||||
|
||||
Quote:
heb al een tdi 1z liggen maar er rijd hier in de buurt al een aardig snelle blauwe, daar kan ik toch niet tegenop |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja maar die kom je de eerste maanden niet tegen , Hij kan niet zo goed over de pekel Dus blijf hij maar even binnen staan |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
zo net boven klepje maar even gespoten en achterklep in de filler |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb vrij brief hier in friesland hi Maar ander doe je zoon ding achter in de bak Zijn er al meer die het hebben http://www.youtube.com/watch?v=MIosFhGA664 |
|
||||
|
||||
Quote:
leuk filmpje moet maar niet word zo heet in mijn bakje en bast de cirkelzaag niet meer achterin |
|
||||
|
||||
toch vanavond de klep maar in de kleur, wat moet je anders vrouw ziek kinderen op bed tot half twaalf en dat op oudejaarsavond heb ik de tijd toch nog een beetje nuttig besteed
|
|
||||
|
||||
Mooi werk kerel !! Die bak heb je netjes gemaakt. Respekt daarvoor
Leuk projekt Ben vandaag bezig geweest met opruimen in de garage zodat mijn auto's weer allemaal binnen kunnen slapen. Vrouw is ook ziek.. Maareuh, doe zo verder !!
|
||||
|
||||
Quote:
tanx vrouw zal morgen nog wel ziek zijn dus dan alles maar wat afmonteren en ook het hok maar eens opruimen,perfect windje daarvoor deuren open en laat maar gaan |