Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 23-12-2012, 13:13
DragonGr Dragon DragonGr Dragon is offline
VW Guru

Send a message via MSN to DragonGr Dragon

Hee hoe loopt het hiermee ... kijk ook eens op: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=108512

Mocht je nog vragen hebben of onderdelen nodig, ik help graag!
Reply With Quote
Old 23-12-2012, 13:26
Pascalvd Pascalvd is offline
Forum Regular

Hey Dragon,

Had het topic al gezien, en ben erg nieuwschierig wat een revisie kost.
Momenteel loopt de auto stationair d.m.v een stuk ijzerdraad om de vacuumdoos, zodat de 2e klep een beetje open staat... de auto zuipt dus ook werkelijk als een ketter, en af en toe tijdens het rijden besluit de auto ook om gewoon uit te gaan.

Af en toe tijdens het starten slaat die aan en valt direct weer uit, en na het opnieuw starten blijft hij niet stationair lopen, en meer van dit soort flauwekul.

Ben dus erg geinteresseerd in een revisie van de carb, ben hier alle autoslopen al afgeweest, en nergens nog een carb. te bekennen.

Aan welk bedrag moet ik ongeveer denken?
Bedankt alvast!

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=110502
Reply With Quote
Old 23-12-2012, 14:08
VW Johs's Avatar
VW Johs VW Johs is offline
Triple Action Donor

ben ik ook wel benieuwd naar , want heb ook al vanalles geprobeert . Heb het idee dat het weer ook meespeelt in deze kwestie .
Reply With Quote
Old 23-12-2012, 20:40
DragonGr Dragon DragonGr Dragon is offline
VW Guru

Send a message via MSN to DragonGr Dragon

Pascalvd: Het verhaal zo even doorscannend... klinkt alsof er veel met de carb is gemodderd in het verleden om een (of meerdere) probleem op te lossen. De tweede schacht met een tyrip open zetten zodat hij blijft lopen valt bij mij onder gemodder klasse 1A (it doesn't get any better than this...).

Als ik je een tip mag geven: zorg dat het gemodder hier stopt en ga (laat) het netjes oplossen. Schacht 1 valt blijkbaar dicht bij gas los en als er geen lucht doorkomt valt de auto uit. Oorzaken te over: Zowiezo gaat de actuator niet naar buiten omdat hij dat signaal niet krijgt. Waarom hij dat signaal niet krijgt: ook weer een handvol redenen.

Gezien de lapmiddelen aan de carb zal er wel niet één simpel probleempje zijn maar meerdere. Ik wil er graag eens naar kijken. Zie PM!

VW Johs: Zie PM
Reply With Quote
Reply

Posting Rules