|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Project | VW Golf mk2 ex- G60 synchro naar 2,5L 5cilinder TTRS Haldex
Ik ben al een tijdje bezig aan de Golf mk2 van een vriend van mij.
Het is een VW Golf mk2 G60 synchro geweest die ooit een brandje heeft gehad in het vooronder en daarna jarenlang in diverse stallingen heeft gestaan van mensen die er ooit nog eens wat mee wilden gaan doen hier in de regio. Toen een goede vriend van mij hem te pakken kreeg werd hij groots aangepakt. Alle plaatwerkdelen die aangetast waren zijn vervangen door originele nieuwe plaatwerkdelen. En.... Nu zijn we enkele jaren verder en is er een duidelijk plan uitgestippeld over de specs die de Golf moet gaan krijgen. Alvast een paar sfeerimpressies:
|
||||
|
||||
Meer info volgt...
|
||||
|
||||
Mooi hoor.
Die initialen ook |
|
||||
|
||||
top! die gaan we weer volgen!!
|
||||
|
||||
Ziet er veel belovend uit . Ga ik ook volgen
|
||||
|
||||
Hatseflats, volgen die handel! Leuke foto's ook weer Herm!
|
|
||||
|
||||
die gaan we maar volgen zeker ziet er al deftig uit zover
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Dit is de auto van Rob toch?
|
|
|||
|
|||
zoals altijd herm dit lijkt al goed!! rara hoe ziet de boven kant er uit van het motorruim. nog gelukt met die duitser? kwa kabelboom?
|
|
|||
|
|||
Is dat de auto waar je oude 16vg60 nu inkomt ?
Ziet er netjes uit het laswerk.
|
||||
|
||||
Auto is idd van Rob, maar daar komt niet mijn oude 16VG60 motor in. Die heeft een andere hele mooie Golf mk2 gevonden om in te brommen
Thanks, De eigenaar wilde graag het hele project nog een beetje stil houden totdat er nu grote stappen genomen zijn en de opbouw kan beginnen. Er is in het ontwerp van deze auto al veel gewijzigd in de loop der tijd. Nu is het redelijk definitief en werd het toch wel tijd om er het een en ander van te laten zien En we zijn echt trots op de ontwikkelingen tot nu toe! More to come soon!
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! Yep komt eraan en heb bijna alles compleet
|
|||
|
|||
toppie
|
|
||||
|
||||
mooi begin gaan we zeker in de gaten houden.
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Dankje! Komt goed!
|
||||
|
||||
T is wel druk zo om al die projecten te volgen allemaal, maar deze ga ik er toch ook weer bij volgen.
|
||||
|
||||
Update voor vandaag:
- electrische stuurbekrachtiging pas gemaakt voor kruiskoppeling op onbekrachrigd stuurhuis met Quiafe internals en de dikke Golf mk2 hendels en origineel dashbord. - aandrijfassen voorzijde links en rechts gemeten om naar Mr. Schimmel te gaan. 02M bak naar Passat VR6 fuseestukken (smal spoor 5/100) - aandrijfas naar achteren gemeten 02M bak met haakse aandrijving naar Rally cardan-as richting achterdiff (Haldex) - terug op de wielen gezet om klaar te maken voor de voorbewerking om strak te maken en daarna spuiten. Foto's volgen!
|
||||
|
||||
nice herm!
|
|||
|
|||
Ook deze ga ik in de gaten houden! Goed bezig Herrum!
|
|
||||
|
||||
Thanks heren!