![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Ik wil bij mijn corrado 2.0 8v de rubbers vervangen van de draagarmen, daar waar die op/door het subframe geschroeft zit. Ik heb zitten kijken op claus von essen.de maar zie niet expliciet de Corrado ertussen staan. Deze rubbers/bussen komen toch overeen met golf 3 ?
|
#2
|
||||
|
||||
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Golf mk2, mk3, mk4 zijn allemaal gelijk...
Maar waarom zou je er PU busse in willen doen?
__________________
| just Herm | my website | | just Herm | facebook page | | just Herm | my flickr Photostream | |
#4
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Staat op die site een hele lijst waar ze in passen, onderstel Corrado is gelijk aan Golf/Passat etc...
__________________
| just Herm | my website | | just Herm | facebook page | | just Herm | my flickr Photostream | |
#5
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor je snelle reactie Herm, ik zie het nu ook staan ja. Ik heb er overeengekeken. Nou is mijn duits niet helemaal top maar Querlenkerlager betekend draagarmrubber?
Het is voor mijn daily, niet voor een circuitauto of iets dergelijks maar wil voor mijn vervangingsonderdelen gewoon goed spul en de auto waar kan verbeteren om in de toekomst af en toe een sessie vrijrijden op Zandvoort te kunnen beleven. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als het voor dagelijks is zou ik je originele adviseren. En als je stuggere zoekt neem dan gewoon originele van een golf mk4 r32 die zijn volrubber en leven veel langer dan de PU-versie ![]()
__________________
| just Herm | my website | | just Herm | facebook page | | just Herm | my flickr Photostream | |
#7
|
||||
|
||||
![]() Ik dacht dat powerflex altijd adverteert dat ze langer meegaan dan originele
![]()
__________________
History Vw Jetta 1.8 '88 Vw Corrado g60 '89 Vw Golf mk3 1.8 '92 Vw Golf mk3 Vr6 '94 Vw Caddy 1 1.6d '90 Huidig Vw golf mk2 2.8 '91 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=99464 |
#8
|
||||
|
||||
![]() zeker weten van niet !!!!! bij mij lag powerflex er binnen 6000km helemaal uit
|
#9
|
||||
|
||||
![]() heb ook powerflex gehad voor mijn polo en vond ze ook niks waard
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Iedereen denkt dat je PU moet hebben als je eindelijk besluit om iets aan dat weggedrag te doen. Al zet je er gewoon originele nieuwe in dan is dat al een hele verbetering dan de versleten oude rubbers.
Maar wil je wat stugger, neem dan de massieve van de Golf mk4 R32. Of fijn de Vibratechnics inzet lagers.
__________________
| just Herm | my website | | just Herm | facebook page | | just Herm | my flickr Photostream | |
#11
|
||||
|
||||
![]() IK heb ook die volrubberen voor mn mk2,dit rijdt heel goed.
Voor mn mk1 heb ik alles pu maar dat is echt een mooiweer wagen,zou het niet voor dagelijks willen.Je voelt werkelijk alles maar er staat wel een heel goed weggedrag tegenover. |
#12
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Komt dat bij jouw door veel vermogen of slijt het gewoon heel snel. Ik wou ze ook in me mk2 vr6 gaan stoppen maar ik denk dat ik maar r32 rubbers er in gaan doen.
__________________
History Vw Jetta 1.8 '88 Vw Corrado g60 '89 Vw Golf mk3 1.8 '92 Vw Golf mk3 Vr6 '94 Vw Caddy 1 1.6d '90 Huidig Vw golf mk2 2.8 '91 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=99464 |
#13
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat het de combinatie van beide is.Ik rij nu met een aantal orginele rubbers,en de rest van vibratechnics en dat gaat perfect
|