#1
|
||||
|
||||
hoe motor rubbers in steunen mk1
ik heb nieuwe motorsteunen en rubbers voor in mijn mk1 cabrio waar de g60 motor in moet komen
ik heb alleen geen orginele steunen en dus ook geen voorbeeld hoe de rubbers erin moeten heeft iemand hier duidelijke fotos van hoe de rubbers in de steunen moeten alvast bedankt |
#2
|
||||
|
||||
Volgens mij staat er een pijl op het rubber toch? Correct me if I'm wrong
|
#3
|
||||
|
||||
Volgens mij spreekt het ook voor zich zelf als je hert rubber goed bekijkt.
Motor leunt op de twee rubbers dicht op elkaar. Zet je hem anders om trekt hij al van het gewicht aan de rubbers van de steun. |
#4
|
||||
|
||||
er staat idd een pijl op de ene maar ik vraag het voor de zekerheid
kan best zijn dat hij er iets schuin in moet ivm het kantelen van de motor of zo iets dergelijks aangezien er 230pk en 345 nm koppel op komt te staan wil ik ze er wel goed in hebben zitten zo dat de motor goed stabiel ligt |
#5
|
||||
|
||||
Oke !!! ja dan wil je zeker dat het goed is heb je gewoon originele steunen of stucheren ?
|
#6
|
||||
|
||||
ik heb idd aangepaste steunen en speciale rubbers
|
#7
|
|||
|
|||
Ik heb bijna de zelfde
En heb rubbers van Claus von esse Hoe moeten deze erin?
__________________
greettzz jp |
#8
|
|||
|
|||
zoek ff en plaatje van een golf1 5bak steun op dan weet je direct hoe hij moet, gat zit uit de midden van het rubber, gat moet zo ver mogelijk naar onder. [beetje moeilijk uitleggen]
|
#9
|
||||
|
||||
Ik maak vandaag wel een foto
|
#10
|
|||
|
|||
@ style, ik kwam andre toevallig tegen, en hij weet nu hoe ze er in moeten
@ andre pb me je email adres zal ik je ff een schema sturen hoe je een g60 aan moet sluiten. |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is mooi was het al weer vergeten |
#12
|
||||
|
||||
idd moet helemaal goed komen
morgen op het werk even de rubbers erin persen de overige steunen en dergelijke heb ik ook bij elkaar weten te krijgen thanks to pewi dus soon de motor erin hangen |