|
|||
|
|||
winterbanden
hallo alemaal zal me eerst even voorstellen.
mijn naam is simon en ben hier voor het eerst dus sorry als het niet helemaal goed verloopt. ik zit met de volgende vraag. mijn zoo,n heeft afgelopen zomer een golf 5 overgenomen van een kennis die op de een of andere mannier niet meer te traceren is.de outo is perfect daar gaat het niet om maar er zit een set winterbanden bij die ik vervolgens vandaag wilde monteren maar om de een of andere rare reden past de velg niet op de wielplaat daar waar de bouten in moeten. ik haal gewoon zijn alu velgen er af en de stalen set met winterbanden er op maar past niet zijn daar vulplaten voor of zo met langere wielbouten als iemand sugestie,s heeft graag...mvg simon |
|
||||
|
||||
Probeer je nu niet winterwielen van een 4 op een 5 te schroeven?
Golf 4 is 5x100 & Golf 5 is 5x112, lijkt erop, maar net niet
|
|
|||
|
|||
nee toch het zijn 5 gaats velgen
golf 4 is dat ook 5 gaats dan |
|
|||
|
|||
Quote:
nog even dit bedank nog voor de reactie. maar ben ik zo stom dat ik dat niet in de gaten heb |
|
|||
|
|||
dus moet ik ze eigelijk zien te ruilen.
velgen van golf 4, tegen velgen van golf 5 met winterbanden op stalen velg zou jij iemand weten |
|
||||
|
||||
Je kunt ook naar een plaatselijke bandenboer gaan voor zo'n ruil. Die hebben vaak wel een hoop stalen velgen liggen. Als het dezelfde maat is, hoef je alleen de banden om te laten leggen.
|
||||
|
||||