#1
|
|||
|
|||
Pierburg mechanische pomp > dubbele webers?
Kan ik de Mechanische pierburg brandstofpomp gebruiken als ik een ombouw naar dubbele webers/dellorto's ga doen? of moet ik dan een electrische pomp gaan gebruiken?
En als ik de Mh onsteking gebruik zonder vacuumvervroeging, kan ik deze dan afstellen op 14 graden voorontsteking bij stationair ( net zoals bij bij bike carbs )
__________________
Passat variant 1.8 20vt ABT 2001 familie kar Golf 3 1.6 1997 beunmobiel |
#2
|
||||
|
||||
Zal tekort opbrengst hebben, gebruik zelf een facet redtop elektrische benzinepomp, die is tot 240 pk.
|
#3
|
|||
|
|||
Oke , duidelijk. Ik ga of een 40er weber dcnf (staand) gebruiken, of 2 40er weber dcoe's. Waarschijnlijk de dcnf.
Iemand nog een antwoord op mijn vraag over de ontsteking?
__________________
Passat variant 1.8 20vt ABT 2001 familie kar Golf 3 1.6 1997 beunmobiel |
#4
|
||||
|
||||
Mechanisch doet zeker te kort.
Op webers altijd een goeie Facet pomp pakken. Elecktrisch. Maar waarom staande carbs? Voor de rest net zoals bij bikecarbs. Alleen zijn die bikecarbs gevoeliger voor een te hoge benzinedruk. |
#5
|
|||
|
|||
Wat voor een pierburg heb je?
Heb eventueel belang bij de vacuumdoos eventueel een halve/hele carb.
__________________
Groepsaankoop GPS tracker! Nog 29 nodig... http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=110502 |
#6
|
|||
|
|||
Het is een 2e. Maar ik bewaar hem compleet zelf.
Waarom staand? Dan kan ik het orginele spruitstuk gebruiken ( wel met een adapter o.i.d. ) , en is eens wat anders.
__________________
Passat variant 1.8 20vt ABT 2001 familie kar Golf 3 1.6 1997 beunmobiel |
#7
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is voor mij erg jammer, succes verder met de ombouw.
__________________
Groepsaankoop GPS tracker! Nog 29 nodig... http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=110502 |