|
||||
|
||||
Ziet er goed uit!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Gister even de kachelkleppen beplakt, hij werd nog wel goed warm alleen als de kachel op voeten stond blies die ook nog door de gewone roosters en op de vooruit, even alles open gemaakt en toen werd dus duidelijk waarom.
dat is dus de klep waarmee je de richting regelt, oude schuim eraf, ontvet en dicht geplakt met ductape, de klep wat warm/koud regelt was nog helemaal goed maar omdat ik er nu toch bij kon heb ik deze ook opnieuw beplakt. Werkt weer lekker nu Nog even een slechte 2.0 megapixel telefoon foto En nog wat sneeuwfotos van vorige week Toch wel prettig winterbandjes |
|
||||
|
||||
Mooie MK2 ! Ik heb jou idd zien rijden. Herken de MK2 meteen. Ondanks de harde regen
|
|
||||
|
||||
Gister een andere gril in de golf gezet, jetta lijst onder de koplampen uit en weer gewoon een van een golf erop, randje rood gespoten en embleem zwart en uiteraard ook originele koplampen erin, wel met de gele pitten. En vandaag de golf gewassen en gewaxt. En nog 2 fotos gewoon omdat het kan :mrgreen: Nu nog opzoek na 2 originele mistlampen ipv die smoke`s wat ik nu heb. |
|
||||
|
||||
Stuk beter deze grill en lampen
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Is die foto niet genomen daar op die parkeerplaats in born?
sta jij daar vaker 's avonds? |
|
||||
|
||||
@daimy danke, vind het zelf ook een stuk netter uitzien.
@gino, idd is op de markt in born, ben ik savonds vaker te vinden met nog meer vw rijders. |
|
||||
|
||||
Ja, dan heb ik je al vaker zien staan daar
|
|
||||
|
||||
hmm dan moet ik eens opletten, volgende keer als je langs komt moet je even lawaai maken ofzo
|
|
||||
|
||||
Laats de golf aan de voorkant nog ietsjes omlaag gezet, had eerste de hulpveren en bumpstops ertussenuit maar aangezien die teveel doorveerde heb ik de bumpstops gehalveerd en weer ertussen gezet en vervolgens nog ietsjes omlaag gedraaid
De planne voor het verbreed staal zijn van de baan, heb iets anders in gedachten maar daar moet nog even voor gespaard worden |
|
||||
|
||||
Heb me nog even geamuseerd
Verder nieuwe mistlampen besteld voor in de voorbumper met gele glaasjes en een nieuwe koppeling besteld, en als het goed is eind deze week na een setje zomerwielen kijken. |
|
||||
|
||||
Netjes zo met die doppen
|
||||
|
||||
Zeker zeker! Zuut er good oet, nette foto's
|
||||
|
||||
@vains, dankje
@sinasboom. Ig hub nog steeds die foto neet van toen in de sneeuw mit de einser. |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha ja maar die staan bij Mazda mx3 op de camera haha. Ik heb er iig geen.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Gister een setje Azev A wielen gehaald bij VWType17
Maten zijn 16Inch, 7,5J, ET35 met 215/40/16 banden, ik was eerst van plan om er smallere banden op te leggen maar eerlijk gezegt vind ik de 215ers ook niet verkeerd staan, achter paste het perfect alleen voor heb ik er een spacertje van 0,5 tussen moeten zetten en 1,5cm omhoog moeten schroeven, dalijk nog even het randje van het spatbord wegslijpen dan kan die misschien weer dat beetje omlaag |
|
||||
|
||||
netjes staat goed!
|
|
||||
|
||||
Dankje Gino
Nog wat fotos van EuroSunday |