#1
|
|||
|
|||
obd 2 jetta
Hallo,
ik zit met een ombouw van een golf 3 AGG motor in een jetta 2 en nu heb ik het probleem dat ik mijn gasklep moet inleren. Maar ik heb de obd2 stekker er niet bij gekregen nu is mijn vraag welke draden ik nodig heb die uit de ecu komen en waar ik die op mijn uitlees apparatuur moet aansluiten,zonder de obd2 stekker van de golf 3 te gebruiken. het probleem is namelijk dat de auto na 5 seconden draaien uitvalt als de motor warm is. Mvg, Lars |
#2
|
||||
|
||||
in het schema de k-lijn opzoeken,plus en min op de accu en inleren maar.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#3
|
|||
|
|||
Quote:
en waar kan ik zo'n schema vinden ? en waar moet de k en de plus en min in de uitleet stekker ? Mvg |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
daar moet je een verloopje voor hebben.schema kun je in autodata of bosch esi vinden.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#5
|
|||
|
|||
Quote:
ok bedankt |
#6
|
||||
|
||||
4= massa = bruin 7= K-line = grijs/wit = pin 61 op mijn AFN ecu 15= geel L-line (wordt niet gebruikt) 16= geschakelde + =rood/wit |
#7
|
||||
|
||||
duidelijk douwe,maar hij heeft geen aansluiting in de auto.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#8
|
||||
|
||||
Nee Gerben maar hier staan wel de kleuren van de draden bij, dat zoekt wellicht makkelijker.
|
#9
|
||||
|
||||
daar zit wat in
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#10
|
|||
|
|||
bedankt voor jullie hulp ,hier kan ik verder mee !
Hou jullie op de hoogte of het gelukt is. gr, Lars |