|
|||
|
|||
Wie kan helpen met radio electra (omg rottererdam/dordrecht)
Hoi,
In mijn polo is de radio aangesloten door een maat van me, want mijn elektra skills zijn dramatisch (stekker in het stopcontact gaat nog net lukken) Natuurlijk weet ik niet wat hij fout gedaan heeft, maar als ik op de toeter drukte, viel de radio uit. Hij speelde daarna gewoon weer verder, maar hinderlijk was het wel. Toen ik op een avond wat "enthousiast" bochtjes aan het nemen was, schoot de sub in de kofferbak los en ging de toeter te pas en te on pas toeteren (niet leuk als je om 3 uur 's nachts over het dorp rijd) Ik heb nu dus de stekker van de toeter los gehaald en heb geen radio en toeter. Is er iemand in de buurt van Dordrecht/Rotterdam (ik woon in 's Gravendeel) die samen met mij even de bedrading na wil kijken en evt goed aanlsuiten? Als je weet wat je doet, denk ik dat het in een uurtje wel gefixed is?? Vergoeding: komen we wel uit, denk ik Last edited by punk3000 : 23-11-2012 at 17:19. |
|
|||
|
|||
Niemand die even een uurtje tijd heeft?
|
|
|||
|
|||
Als je naar Woerden komt, wil ik je wel helpen.
|
|
|||
|
|||
is een dikke 65 km.
Bedankt voor je aanbod, maar er zal toch wel iemand iets meer in mijn buurt zijn? |
|
|||
|
|||
Dussen een optie?
Kan eventueel morgen middag wel |
|
|||
|
|||
Is nog steeds 45 km, maar als je zou willen, heel graag.
Het is nogal stil in de auto nou Doe je zo nog wel even een pb dan. |
|
||||
|
||||
Het probleem zelf lijkt me simpel: de voeding voor de radio is niet afgetakt van een (geschakelde/gezekerde) plusdraad, maar van de draad tussen claxon en -knop. Diezelfde draad ligt nu massasluiting te maken in de kofferbak, dat moet je dus eerst oplossen!
|
|
|||
|
|||
Ik heb van electra echt totaal geen kaas gegeten.
Het mechanische gedeelte, dat gaat me redelijk af, maar electra Ik zal niet de eerste zijn die zijn auto laat af fikken door te prutsen met de bedrading. Daarom deze vraag, voor iemand die het wel snapt, is het wss zo gebeurd. Last edited by punk3000 : 26-11-2012 at 12:19. |
|
|||
|
|||
Gaan we morgen proberen op te lossen
|
|
||||
|
||||
Stukje rijden is toch niet zo erg
Typisch een gevalletje " we bezorgen maar liever afhalen "
Last edited by VW Johs : 26-11-2012 at 22:34. |
|
|||
|
|||
Even contact opnemen met Ron. Die man kan en weet heel veel met vw elektronika.
Zit in Ridderkerk. Zijn website http://valo.home.xs4all.nl/
|
|||
|
|||
Quote:
Om 1900 uur hier en net pas weg Maar alles werkt weer zo als het hoort |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Ja, maar we gingen ook nog "even" koffie drinken. Dat tikt ook aan in de tijd Geloof dat het net iets voor negenen gedaan was. Het werkt allemaal weer, kan muziek luisteren en mee toeteren op de maat Zo lekker, net met 165 over de a59 en dan keihard Rage against the machine op.....HEERLIJK!!! Kan je nog even een lijstje maken van wat er mis was Jan? Stuur ik het door naar de "installateur" van het zooitje.. Maar ondertussen mag er op dit topicje een Last edited by punk3000 : 28-11-2012 at 13:25. |