![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb hier een setje spacers van het merk TMP.
Hebben een paar maanden onder de golf gezeten maar mogen bij deze weg, niks beschadigd oid. Steek 4x100, 20mm ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Prijs 70euro Ophalen Sittard (Limburg) |
|
||||
|
||||
![]() Eventueel ook te verzenden? (Ivm afstand)
|
|
||||
|
||||
![]() Zou kunnen ja, komen er wel verzendkosten bij.
|
|
||||
|
||||
![]() naaf = 57,1 -> 57,1?
Kan ze evt. donderdag avond komen oppikken als Jonne Feith geen interesse meer zou hebben. Gr
|
||||
|
||||
![]() Naaf is idd 57.1, ik wacht even af wat jonne doet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is goed, mocht het niet doorgaan, stuur me ff een pb'tje (dan krijg ik er namelijk een melding van!)
|
||||
|
||||
![]() Heb nog interesse ja
![]() Sta je open voor een bod? 65 incl verzendkosten? Zou het eventueel vanavond nog kunnen overmaken. |
|
||||
|
||||
![]() Nee, de vraagprijs is 70 euro, dat is best een nette prijs gezien de bouten er ook bij zitten.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik sla toch nog even over. Wil eerst ff keer setje passen.
Weet niet of ik uitkom met de spatbordranden. Toch bedankt. Kan jimm ze ophalen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oke.
|
|
||||
|
||||
![]() Verkocht.
|
|
||||
|
||||
![]() Dankjewel nog Marc! Morgen eens eronder zetten, kijken hoe het oogt met ET17..