|
||||
|
||||
Naja zuur, geduld is een schone zaak :-)
|
|
|||
|
|||
Dat is altijd balen als je samco slangen dan eindelijk binnen komen en ze blijken de verkeerde kleur te zijn.
Voor de motorsport maakt dat natuurlijk niets uit, maar in jou geval als het ook nog "show en shine" is wel natuurlijk.
|
||||
|
||||
gaat indd om het uiterlijke plaatje ja!
achja best klote zeker ook als ze dan nog gebelt hebben of ik zeker zwart wilde jaa dat wil ik, blauw wil ik NIET.. krijg je een week later wel weer 3 weken eerder als gepland een pakketje hellemaal happy is het blauw, ga je bellen voor retour etc geven ze aan nee jaa maar meneer zwart kan alleen op speciale bestelling anders is het altijd blauw
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
ziet er weer mooi uit zo, en zonde dat de slangen verkeerd zijn na alle conversatie die over en weer zijn gegaan.
|
||||
|
||||
idd goed zonde! inmiddels zijn de zwarte onderweg
zal wel goed gaan komen, samco kvs set komt er ook vandaan levertijd +-30 dagen me zelf nog even verwend! kan ik voortaan is iets langer doen met een accu..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Mooi ladertje
|
|
||||
|
||||
zijn goede laders, heb er zelf ook een van ctek
|
|||
|
|||
Ziet er weer netjes uit maar mijn voorkeur gaat toch naar het orginele filterbox.
Is voor de lader toch wat beter en staat wat netter.
|
||||
|
||||
dankje man!
kwa looks ben ik van beide wel fan, al gaat hier mijn voorkeur wel een beetje naar uit ben benieuwd wat het kwa geluid doet dat is ook een grote overweging de lader is het indd beter voor maar rij dusdanig ''weinig'' met de auto dat ik dat voor lief zou nemen
|
||||
|
||||
Zo, hier is weer heel wat gebeurd de afgelopen weken
Ziet er allemaal picobello uit, respect man! Hier ook een ctec lader, bevalt prima. |
|
||||
|
||||
Haal de silencerbox ertussen uit en je hebt ook dat fluitje :P
|
|
||||
|
||||
ctek lader bevalt me indd erg goed! en thnx dokter
de laatste loodjes nog nu heb indd al eens zonder gereden, ik ben er simpel weg nog niet uit hou wel van de looks van zo'n openfilter
|
||||
|
||||
nu we toch aan het posten zijn
kwam deze week nog een leuk pakketje binnen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 01-04-2016 at 22:32. |
|
||||
|
||||
cool
|
|||
|
|||
ziet er allemaal strak uit zeg!
even nog de puntje op de i kerel! En genieten van de 2!
|
||||
|
||||
Quote:
NICE! had ze al eens gezien op e-bay. 10 tegen 1 dat jij ook dat grill logo bent tegen gekomen Veel overeenkomsten in dit topic (op je hekel aan blauwe slangen na dan ) Die Ctek laders zijn top! Gebruik 'm voor zo'n beetje alles met 'n accu. Ben benieuwd naar de updates en wil je auto graag eens in 't echt zien en horen!! |
|
||||
|
||||
In dat logo ben ik stiekem wel heel benieuwd!
Mag via PB Zeker ook erg benieuwd naar jou auto straks! deze zal je aankomend seizoen zeker gaan spotten Ctek lader was indd een goede aankoop
|
||||
|
||||
Nice!
|
||||
|
||||
Cool!
|
|
||||
|
||||
waarom van die brede klemmen ? dat werkt juist helemaal niet.
de slangenklem hoort juist achter het opstaande randje te vallen,dan pas doet hij zijn werk goed.Zo heb je alsnog kans dat ze eraf schieten |