|
||||
|
||||
BoraT
Hallo Volk mensen na al een tijdje op het Vwforum te hebben gezeten leek het me leuk om hier mijzelf ook maar eens voor te stellen
Pieter is de naam en rij nu zo'n 3.5 jaar vw hiervoor heb ik een paar andere merken gereden. Mijn eerste was een Vento! zoals ik em kocht! en na dat ik er wat aan heb gedaan! zomer Winter! Hiernaar trok ik wat meer naar de mk4 series en wou niet in een golf rijden en wilde iets exlusiever "zeg maar" en na lang zoeken kwam ik de juiste auto tegen , het betreft een Bora met een gechipte 1.8T met JD software, een beige leren interieur, de muziek installatie was al aangepakt , plus alles rondom in kleur gespoten. kleine spiegels noem maar op hij was gewoon af! Hierbij wat foto's en ja winter mod ik hoor het wel wat jullie er van vinden!! Last edited by BoraT : 03-07-2013 at 11:21. Reason: BoraT uslights |
|
||||
|
||||
Mooie Bora...!!
1.8T is best lekker rijden...
|
||||
|
||||
Nette auto's !!! Nog plannen met de Bora ?
|
||||
|
||||
Op de velgen na. Af idd
|
||||
|
||||
Welkom . Nette bora
|
||||
|
||||
Mooie bora
|
|
||||
|
||||
Welkom hier, nette bora!
+1 voor de velgen aanpakken |
|
||||
|
||||
Welkom! Nette wagens hoor! Vind de velgen ook niet geweldig
|
||||
|
||||
Dank jullie wel voor de reacties!!
idd zo'n 1.8t rijdt echt super 1op12 met 200 pk ik zeg niks mis mee ! tja de velgen heb er zelf ook wat gemengde gevoelens bij! wil er zelf niet heel veel geld aan uit geven tja 1000 euro is niks als je iets goeds wilt met banden ! ... of jullie moeten een leuke suggestie hebben. tot kijk! |
|
|||
|
|||
Kijk hier eens tussen : http://volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=158 staan wel mooie velgen tussen voor niet al te rare prijzen!
|
|
||||
|
||||
vraagje
zit te denken om over de mislampen wat gele folie te plakken .
De vragen aan jullie zou dit mooi staan en waar kan ik dit folie eventueel krijgen?? MVG |
|
||||
|
||||
Welkom op VF! En dat gele folie zal wel mooi staan denk ik, ook denk ik dat voor de wintermodus, die 16" staal met dat rode biesje wel leuk gaat staan verder.... DIKKE bak!
|
|||
|
|||
Quote:
http://koplampfolie.nl/ |
|
||||
|
||||
Dak spoiler in bestel
Dank jullie wel voor jullie reacties echt super kan ik weer even mee vooruit
vanmiddag even bij de spuiter geweest om een prijs opgave voor het spuiten van een spoiler! dit was niet raar geld heb zojuist gelijk een nieuwe dakspoiler besteld dus zal er zeer binnenkort opkomen (of zal ik toch even wachten naar de winter??) |
|
||||
|
||||
en Folie is besteld haha
|
|
||||
|
||||
Quote:
hellaas was dit steek 4x100 zou dit 5x100 wezen zou dit zeker stoer staan |
|
||||
|
||||
Bbs Motorsport!!
Was gister op marktplaats aan het kijken en daar stonden ze BBS MOTORSPORT Velgen ik helemaal blij en vanmorgen gelijk opgehaald !! ik vind het persoonlijk nu al stoer staan heb ze alleen er even voorgezet en een plaatje!!
tevens is er een nieuwe dakspoiler besteld en word binnenkort er ook op gezet !! |
|
|||
|
|||
dat doet die bora goed! super nette wielen voor onder de bora!
|
|
||||
|
||||
de dakspoiler is vanavond binnen gekomen morgen gelijk even naar de spuiter brengen! hierna weer even een foto update!!
|
|
||||
|
||||
Dikke velgen