|
||||
|
||||
golf4 variant probleem met cv,ramen,spiegels enz
Ik heb een probleem met Golf IV variant uit 2002 Alles af fabriek:
-centrale vergrendeling -electr ramen -electr spiegels -binnenverlichting Problemen die zich voordoen: Van de ene op de andere dag werkt de centrale vergrendeling van de deuren niet meer. Ik kan ze nog wel op slot doen met de afstandbediening maar ze gaan niet open met de afstandbedieninf. Ik kan enkel met de sleutel in de deur de bestuurdes deur openen maar de rest blijft op slot, als ik de deuren vanuit binnen open maak gaat zelfs het alarm af. Probleem met de ramen: Bediening raammotor aan de bestuurderszijde werkt. De bediening bijrijderszijde in bestuurdersdeur werkt niet. De bediening in de bijrijdersdeur zelf werk wel gewoon. Dit geld ook voor de ramen achterin de auto probleem met de electr. spiegelverstelling. Ik kan de spiegel aan bestuurderszijde verstellen die aan bijrijderszijde werkt niet meer Probleem binnenverlichting. De binnenverlichting gaat niet aan bij openen bestuurdersdeur. Maar het lampje onder in de deur gaat wel aan bij openen van de bestuurdersdeur. Dus op een of andere manier ziet de deur wel dat hij open gaat. Op alle andere deuren werkt de binnenverlichting wel Algemeen. het Rode knipper lampje in de deur (bestuurderszijde) werkt als auto op slot staat Verlichting in de knoppen van de bestuurdersdeur(raam/CV/spiegelverst/gevaren lampje) brand gewoon Wat al gedaan : Alle zekeringen gecontroleerd, ook die 2 boven relaiskast Doorvoer van deur naar a-stijl, geen beschadigingen. Ook nog meting gedaan. Alle draden zijn in orde. Voedingsspanning en massa op raammotor gecontroleerd die is goed. Uit laten lezen bij de vw dealer ook daar is niks uitgekomen. de accu polen eraf gehaalt en naar een 30 sec weer geplaatst alle problemen op gelost en alles werkt naar behoren voor een duur van +- 10min |
|
|||
|
|||
Klinkt als raammotor bestuurderszijde , is tegelijk ook een centrale electronica module voor alle omschreven functies , zou mooi zijn als je m met iemand uit kan wisselen om te proberen ...
|
|
|||
|
|||
ik heb diverse raam motoren op voorraad liggen welk nummer heb je nodig
|
|
||||
|
||||
ik zat ook nog te denken aan een kapotte comfort module, of is dat met mijn problemen al uitgesloten?
@frankvr6 ik zal aankomend weekend eens kijken wat voor nummer op de raammotor staat.Wat vraag jij voor een raammotor? |
|
||||
|
||||
het nummer van de raammotor is 1C1959801A
|
|
|||
|
|||
frank is niet zo duur
|
|
||||
|
||||
ik heb net een raammotor via ebay gekocht 35euro. ik laat nog wel even weten of de problemen dan zijn verholpen.
|
|
||||
|
||||
de nieuwe raammotor zit er in en de problemen zijn opgelost
|
|
|||
|
|||
Toppie , toch wel handig een beetje VAG kennis