![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik verkoop een golfje 1.
-bouwjaar 1982 -1100cc 4-bak -km stand +-83000 (van 2001 tot 2012 slechts 15000 km gereden volgens keuringsbewijs) -staat sinds 2009 volledig stil. Dan zou deze opgemaakt worden. Toen voor 626€ kosten gedaan door vorige eigenaar. Zijn nieuwe remschijven, blokken, bougies, platinnes, lagers, oliefilter, luchtfilter, bougiekabels en olie geplaatst. Deze kosten zijn aantoonbaar door een factuur van een garagist! -sinds mei 2012 in mijn bezit. Bedoeling was deze op te maken als zomervoertuig. Helaas niets van gekomen dus nu terug te koop daar ik er nog enkele heb staan. Ikzelf heb er ook nog een 250€ kosten aan gedaan om deze terug rijdbaar te maken (stond dus al weer een tijdje stil). Ook deze kosten zijn aantoonbaar! -heb deze gekeurd als oldtimer maar nooit ingeschreven. -de auto is zeker niet in perfecte staat. Er is carrosseriewerk en zou eigenlijk volledig moeten overspoten worden. -de bestuurdersstoel is volledig op, wat wel raar is met die km-stand -benzinemeter gaat niet -wagen is dus rijdend en remmend, heeft wel wat lang choke nodig voordat hij goed stationair draait. -wagen kan dus gekeurd worden voor verkoop als oldtimer. -prijs inclusief keuring 1050€, zo meenemen 950€ vast!! -te bezichtigen en af te halen in Brugge. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by dubster.be : 13-10-2012 at 09:23. |
|
||||
|
||||
![]() up
|