|
||||
|
||||
Staert
Hoi iedereen..
Na "vroegah" een aantal Golfjes 1 en Cabrio te hebben gehad, vond ik het weer eens tijd om een oudje erbij te nemen voor de fun. Was eigenlijk op zoek naar weer een Golf 1 of Audi 50, maar aangezien van de eerste maar weinig meer te vinden zijn in redelijke staat en ik geen zin had in een heel restauratie project, bleek dat moeilijk. Van de Audi 50 was er al helemaal niks te vinden, dus eigenlijk was het actief zoeken een beetje gestaakt. Tot enkele weken geleden een Polo van '76 op m'n pad kwam. Deze kon ik uiteraard niet laten lopen. Het broertje van de Audi 50 was helemaal origineel en ook nog in top conditie. Buiten wat puntjes op die i, zat er nagenoeg geen werk aan.. Dus bij deze.. de nieuwe aanwinst.. Gegroet, Henry |
|
||||
|
||||
Leuke polo, ziet er goed uit
|
|
|||
|
|||
gaaf bakkie hoor!
mooie kleur ook.. |
|
||||
|
||||
Welkom! En de Polo ziet er op en top uit Nog plannen?
|
||||
|
||||
Damn, netjes.
Deze zijn bijna nog schaarser dan een golf1 |
|
||||
|
||||
Thanx..
Plannen niet echt, ja morgen de staatsloterij winnen.. maar dat is een vast agenda punt.. Maar even serieus.. Heb geen wilde plannen.. Wil hem zo origineel mogelijk laten maar misschien wat opleuken met wat accesoires. Hij is nu 60/40 verlaagd, maar wellicht dat ik andere wielen eronder gooi. Deze zijn niet echt mijn smaak, zit zelf te denken aan ATS'jes of iets dergelijks. En een rechter spiegel zou wel handig zijn.. Misschien dat ik er nog wel wat andere dingetjes voor vind, maar het is ook weer niet dat ze je doodgooien met extra's voor dit model. |
|
|||
|
|||
Prachtig ding zo'n 86! En idd een paar andere velgjes was niet verkeerd
Hier al van gehoord? Kon wel eens handig zijn ivm met je zoektocht naar onderdelen en kennis. Het polo 86(c) register: http://www.steilheck.nl/smf/index.php |
|
||||
|
||||
dit is zeker een bijzondere verschijning! mooi ding
|
|
|||
|
|||
Leuke VW, goeie kleur ook.
|
||||
|
||||
Welkom op VF.
Prachtige Polo, ik zou er ATS Classics onder zetten en een schroefset en dan zou die voor mij perfect zijn !!!
|
||||
|
||||
Welkom . Strakke polo , ziet er tip top uit
|
||||
|
||||
Erg mooi ding! Volgens mij heeft de vorige eigenaar (ene roy) bij mij nog de chrome bumpers gekocht voor deze auto.
Ziet er super uit Volgend jaar op ons polo treffen te bewonderen? polo treffen
|
||||
|
||||
Hoi Arno.. Klopt, ik heb hem idd van Roy overgenomen.. Woont ook hier in de buurt.. Polo Treffen stond idd al wel op de agenda..
|
|
||||
|
||||
Oke. Leuk hij is vorig jaar bij mij geweest voor de bumpers en nog wat spullen en daarna heb ik weinig van de auto gezien. Leuk dat hij dan toch weer op duikt.
Tot op het polo treffen holland dan.. polo treffen facebook