|
||||
|
||||
Gespot! LF-XD-54
Vanmiddag reed ik met mijn vader in het wonderschone kleine doch pitoreske Wijk en Aalburg. Tot mijn starre verbazing passeerden wij een Zwarte Golf 2 met de achterramen gespiegeld geblindeerd. Ding was verlaagd met dikke 14 inch (ik gok) borbet cup velgen. volgens mij ook een rally front of in ieder geval jetta front. en natuurlijk achterop:
De volksforum sticker! Het was een Negeroïde man (opsporing-verzocht-term) Wie was dit? btw er komt best wat blauwe rook uit je pijpie als je gasgeeft bij het stoplicht..
|
||||
|
||||
Quote:
lol ken hem niet maar dat negeroïde doet het hem toch hahaha |
|
||||
|
||||
is in ieder geval niet iemand die veel foto's van zijn auto post, want ik ken hem niet... (en ik val op rokende golfjes 2 met dikke 14")
|
||||
|
||||
Is het dan een trots dat die sticker er op zit of juist niet?!
Had er beter vwforum op kunnen staan. |
|
||||
|
||||
Quote:
die man is een jongen die mijn auto vorig jaar heeft gekocht en woont in den bosch, die volksforum stickers heb ik er op geplakt, hij zit al heel lang niet meer op het forum, maar als je m een volgende keer ziet, maak eens een fototje deze was het he? hahahaha altijd leuk om te weten dat de auto nog niks veranderd is
|
||||
|
||||
hahah vet! zie je wel. ik dacht al dat er wel iemand iets wist. er is dus helemaal niks veranderd aan de auto. ik zie ook dat ik de omschrijving goed in mijn hoofd heb geprent
deze gozer trapt bij elk stoplicht als een mongool er komt echt een dikke wolk blauwe rook uit. (zijn dat niet de kleppenstoters die versleten zijn?) snap btw niet wat hij in mijn dorpje moest maarja dat terzijde gespot topics zijn kewl! zo weet je nog eens wat er met je bak gebeurd is!
|
||||
|
||||
@kevintdi Ik smul van dat soort "correcte" uitspraken. Dat er een vrouwtje bij Opsporing Verzocht dan vertelt met de camerabeelden erbij; Omstreeks 9 uur in de avond kwam de Negeroïde man het tankstation binnen, hij pakte een pistool, richtte het op de kassiere en zei: Vuile teringhoer, geef al het geld anders maak ik je dood. (dit zegt ze dan op een rustige normale toon alsof ze zegt, doe mij twee vloer volkoren bruin)
HEEEERLijk! btw. ff idee, waarom hebben we op dit forum geen gespot topic? zijn er btw nog aanbiedingen om aan die volksforum stickers te komen zodat iedereen wat beter te herkennen is??
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
inderdaad zijn dat de klepsteelrubbers die versleten zijn toen ik m vorig jaar verkocht had ie heel af en toe een pluimpje, heb die jongen toen ook verteld dat die dingen waarschijnlijk een keeer vervangen moesten worden, vond hij geen probleem om te doen! maar ondertussen heeft ie het nog nie gedaan, zal m wel tegenvallen zeker
|
|||
|
|||
Die "negeroide" man is ING R.M.C Ferreira oftewel Roberto,hij heeft vorig jaar een setje RH velgen van mij gekocht voor zijn Caddy 16V Turbo project.
|
|
||||
|
||||
Quote:
dat klopt, hij heet roberto, en was toen ook al bezig met die caddy, had hij geloof ik verlengd zodat er nieuwe type deuren van een golf 2 in die caddy paste, maar vorig jaar sprak hij nog over een g60 die hij erin wou leggen
|
||||
|
||||
Quote:
heb jij misschien nog een telefoonnummer waar ik hem op kan bereiken? ben zijn nummer kwijt, maar wil weer graag contact met hem
|
||||
|
||||
ING is ook maar HTS afgerond..
ben benieuwd of zijn projectje al af is..
|
|||
|
|||
nou ben benieuwd hoelang dat nieuwe project zal blijven bestaan
als ik zo hoor dat hij al aardig trapt met die mk2 en niks eraan maakt zonde hoor niet echt een vw fanaat |
|
||||
|
||||
Quote:
denk dat hij 2-deurs mk1 deuren wil plaatsen. word wel vaker gedaan. mk2 deuren lijkt me niet echt simpel.