|
||||
|
||||
Project n° ... ??
Aangezien 't andere daily project niet zo opschiet zoals verwacht, beginnen wem aar aan iets anders De golf 1 wordt hierbij opgewaardeerd tot volwaardig project ...
Dees wordt dus de daily, de basis: Nen jetta 2 diesel van '88 met kapotte join culasse, gister afgehaald in Maasmechelen ... De plannen: - kleur, zullen jullie wel zien - KW's liggen klaar - 15" BBS velgen van polo GTI met matzwart hart (op verloop van tijd hopelijk 16" BBS RS) - interieur: zwart velours golf 4 comfortline zetels met 4 hoofdsteunen ... Da ist zowa in grote lijnen ... Gister de jetta opgehaald, dees zijn de werken van vandaag ... Motor alvast eruit gehaald, nu op zoek naar een goede TD blok ofwel deze reviseren Jetta nog met motor KiKi met motor En jetta zonder motor Hoopje onderdelen Interieur bijna leeg ... To be continued :P |
|
||||
|
||||
kleurtje is al goed :p
|
||||
|
||||
Nee die kleur blijft 't niet :p
|
|
||||
|
||||
Niet ff een tip over de kleur??
Goed project zie ik al wel weer, geen half werk! Succes ermee en blijf foto's posten please!! gr bien
|
||||
|
||||
Quote:
3x raden wat er binnenkort onder mijn Jetta komt
|
||||
|
||||
Quote:
wordt nogal bleekjes :p niets speciaals eigenlijk, gewoon een proper kleurtje ... |
|
||||
|
||||
u kennende (derby en andere projectjes) zal deze ook wel weer proper worden, ook al ist maar nen daily.
ik zou zeggen, houd ons op de hoogte |
|
|||
|
|||
*zucht* ik kan het allemaal niet meer volgen.
we zien wel als hij klaar is,ik neem aan voor het einde van april
|
||||
|
||||
Vandaag 't interieur helemaal leeg gemaakt, alle (rotte) dempingmatten in de container gegooid, alles wordt vernieuwd ...
Vandaag ook wat gaan rondzien voor een 1.6TD of 1.9TD blok, blijkt duurder te zijn als gedacht <_< nog paar daagjes zoeken anders wordt de originele blok gereviseerd ... greetz |
|
||||
|
||||
Quote:
wees gerust, kan zelf ook niet altijd evengoed volgen :biggrin: voor einde april is 'm klaar idd ... |
|
||||
|
||||
op de derde foto zie ik precies een draaistang, is dit speciaal om de motor mooi in balans te houden??? want hij hangt wel mooi recht. ik heb het in ieder geval nooit eerder gezien
|
|
||||
|
||||
Evenaar.. met zwengel om de balans te verplaatsen
Zoals alles bij 'Der Polofahrer': de Motortakel is niet 'gewoon' maar uitstekend!
|
|
||||
|
||||
Quote:
klopt, is dus speciaal voor de motor recht te hangen |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ffkes updaten hier ...
Heb ondertussen een 1.6TD blok gekocht met niet al teveel km's, deze word opengedaan en voorzien van nieuw segmenten, lagerschelpen, alle dichtingen worden vernieuwd en cilinderkop wordt beetje bewerkt normaal komt ook nieuwe koppeling in terwijl we toch bezig zijn ... De motorruimte staat mat geschuurd, morgen grondlak en de lak halen en we kunnen beginnen spuiten dan kan volgende week in de loop van de week de motor der trug in en beginnen we aan de carrosserie ... Morgen fotokes !! greetz |
|
||||
|
||||
Motorruimte in grondlak
Het materiaal De motor in onderdelen (zegt natuurlijk niet veel zo) Sebiet de motorruimte in de lak zetten, dan weten jullie meteen de kleur ook greetz |
|
||||
|
||||
Motorruimte staat in de lak !!
eerst 2 fotokes zonder vernis En 2 met de vernis De kleur is dus gewoon simpel wit (MB 511 voor de kenners) Toont beetje grijs op de foto, maar 't is dus echt spierwit, 't witste wat bestaat B) greetz |
|
||||
|
||||
je laat er geen gras over groeien.... goed bezig
|
|||
|
|||
op naar de buitenkant,en dan weer verder met de golf1
|
||||
|
||||
Even een voor- en na foto
voor en na Krijg natuurlijk ook hulp van m'n broerke, anders ging 't niet zo snel allemaal B) Op naar de buitenkant !! |