|
|||
|
|||
Lampje in cockpit blijft branden
Hee,
Er blijf een rood lampje bij de cockpit branden Het zelfde lampje als de handrem (met uitroeptekentje '!') Als ik hem op de handrem heb dan brand hij vele Malé Feller als dat ik hem er af haal maar hij blijf wel branden En eerlijk gezegd heb ik geen idee waar ik zou moeten gaan zoeken... Grtzz antoinee |
|
||||
|
||||
mischien dat het schakelaartje van de handrem blijft ''plakken".
maak die eens schoon en controleer of de stekkertjes er nog goed vast geklemd zitten.
|
||||
|
||||
Als je een Golf 2 hebt (leuk dat we daar maar naar moeten raden) kan het betekenen dat je remvloeistofniveau te laag is.
Quote:
Uit de tekst blijkt al dat die wel degelijk werkt. |
|
||||
|
||||
Ik denk nl ook dat je remvloeistof niveau te laag is.
|
|||
|
|||
Okeeee bedankt dan gaan we zo direct even kijken!
|
|
||||
|
||||
Ja en is het een corrado.. is het ook zelfde!!! remvloeistof eerst checken
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom zou hij dan in het Corrado en Scirocco forum posten?
|
|||
|
|||
Neee remvloeistof zit gewoon tegen het max streepje aan!
Iemand anders nog een idee?? |
|
|||
|
|||
Omdat het over een corrado gaat! Hahah
|
|
||||
|
||||
Quote:
Aha, daar had ik niet op gelet. Maar dan nog... |
|
|||
|
|||
Na langere tijd rijden ca 50km is het lampje zwakker gaan branden en als vervolg uitgegaan... Later weer auto gestart om weg te gaan... Lampje branden weer...??!!
Iemand??? Grtz Antoine |
|
|||
|
|||
Ik zou toch even je vloeistof controleren en anders kan het ook zijn dat hij een slechte massa maakt die schakelaar.
|
|
||||
|
||||
ik heb er ook last van
remvloeistof is het niet, remblokslijtindicatie ook niet, soms knippert hij zelfs. ik denk slechte massa ergens... |
|
||||
|
||||
schakelaartje even controleren/heen en weer bewegen die op je remvloeistofpotje zit. Werkt volgens mij met een vlottertje.
|
||||
|
||||
Quote:
Nou er blijkt dat het schakelaartje schakelt.... Kan idd vervuiling zijn van de handrem schakelaar of remvloeistof niveau schakelaar, kan evt je remblokslijtage zijn als er vervuiling op zit e.d. De antwoordden staan er, kwestie van nalopen
|
|
||||
|
||||
de vlotter in het reservoir is ook een schakelaartje
en andere het schakelaartje onder de handrem. Persoonlijk ga ik voor het eerste |
|
||||
|
||||
dat is het allemaal niet....
|
|
|||
|
|||
abs die op druk moet komen?
|
|
|||
|
|||
Daar is het ABS lampje toch voor?
Lampje heb ik nu een tijdje niet meer zien Branden, en die is van zelf uit gegaan.. Ik weet Niet wat het geweest is, toch bedankt voor jullie ideeën!! Grtzz Antoine |
|
||||
|
||||
mijne heeft er daarintegen nog 'last' van...
|