|
||||
|
||||
Dat kinderstoeltje!!
|
||||
|
||||
Quote:
Dat wil ik hebben! |
|
||||
|
||||
witte/beige is in 2004 gerestaureerd..echt heel netjes ,petje af...moet haast wel een hele nette geweest zijn voor er aan begonnen is...zo mooi als deze is waren ze nieuw zeker niet..
|
|
||||
|
||||
Jettgolfcaddy ding. Wel vet!
|
|
||||
|
||||
Is een Volkswagen Fox.
|
|
||||
|
||||
Wel een cool Jettgolfcaddy ding zeg!
|
||||
|
||||
Oja, thanks Rick dat ziet er met deze grill heel anders uit
Nog steeds wel min of meer mk1 en dik, dus op z'n plekkie toch? |
|
|||
|
|||
Quote:
ik ook
|
|||
|
|||
Golf 1 gtd
Hallo allemaal,
Mijn golf 1 GTD, deze zomer gekocht, komt uit Oostenrijk. klopt het dat dit type zeldzaam is? ik zie ze namelijk niet veel voorbijkomen Last edited by GTDboy : 28-09-2012 at 18:55. |
|
||||
|
||||
Originele gtd's zijn wel zeldzaal jah je ziet ze niet veel. Als jij de chrome strips onder de koplampen en achter tussen de achterlichten en andere demper van supersprint of powersprint erop knalt is het super majah dat is mijn mening gewoon doen waar je zin in hebt
Edit: Het kan ook zijn dat er een gtd motor uit een golf 2 is gebouwd want jij hebt dikke hendels van een golf 2(knipperlichten/ruitenwisser) Last edited by oettinger_18 : 28-09-2012 at 22:26. |
|
||||
|
||||
Quote:
hendels van een type 2 bj 88 erin knallen/joppen ,of hoe noem je dat.is niet zoveel werk aan de bekleding van de stoelen te zien is het mogelijk een GTD ,alhoewel een Oostenrijker/Zwitzer (Trophy GTI bijv)weer anders is uitgevoerd..een GTD is hier in Nl/Be nooit geleverd in Lhasagrun.. kan eigenlijk vanalles zijn ,hij heeft wel een zacht dasboard en luxe deurpanelen ,teller unit met klok e.d ..er kan zoveel veranderd zijn in loop der jaren... turbodieselmotor kon eigenlijk in elke uitvoering vanaf CL uitvoering voorbeeld, ik had een belgische Rabbit Lx diesel uit 11/83 met stalen schuifdak ik heb er toen GL deurbekledingen ingeklikt en skaien stijlenbekleding ingelijmd zwarte hemel, groen getintglas, GTD interieur ,GTi voorspoiler en spatbordverbreders erin/op motor van een '88er GTD erin ,remmen van een GTi..alles gaanderweg overgezet van slopers/donors ,noem maar op wat is het dan uiteindelijk?...op kenteken nog gewoon een Golf C diesel.. ik zou me er niet te druk om maken ,op het eerste gezicht is het gewoon een mooie golf type 1,hopelijk blijft dat zo |
|
||||
|
||||
Er zou eigenlijk ook een mat-chrome omlijsten in de grill moeten.
En een GTD is nooit geleverd in NL naar mijn weten.
|
|||
|
|||
Mijn Pirelli GTI,
|
|
|||
|
|||
Quote:
ja klopt, heb ik wel aan zitten denken, maar vindt chrome ook wel goed staan. ondanks dat niet origineel is. Ja die hendels zijn inderdaad ook van golf 2. Motor is van golf 2 turbo diesel van 86 Last edited by GTDboy : 29-09-2012 at 14:33. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja ik weet niet dacht zelf ook dat het een echte gtd is, omdat hij wel bepaald kenmerken heeft, maar zou inderdaad ook wat anders kunnen zijn. Inderdaad ik ben er zuinig op |
|
||||
|
||||
Quote:
jawel...wel degelijk..alleen niet veel, je had ze al vanaf eind '82 ik heb zelf een rode gehad met iets van jx-nog iets-nog iets...(de emblemen en de steun voor het luchtfilter heb ik nog) omdat een GTD niet specifiek meerwaarde gaf aan bijvoorbeeld een Gl turbodiesel zullen ze niet zo veel verkocht zijn...maar ze waren er wel degelijk |
|
||||
|
||||
Quote:
wat ik al eerder zei...lijkt ergens op ,kenteken PR-BD-?? erop en het zou zo maar kunnen.. Echt netjes.zal ook wel een stuk fijner rijden dan met een K-jetosaurus |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||