|
||||
|
||||
Quote:
Sorry tikfoutje! DXHJ97 moet het zijn
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, maar een SQL-query zit veel logischer in elkaar en is makkelijker leesbaar dan een formule in Excel ! Een willekeurig voorbeeld (met dummy veldnamen): SELECT * FROM tblKentekens WHERE fldYear > 1986 AND fldImport = True ORDER BY fldKenteken En zeg asjeblieft niet "gewoon in Excel", dit soort data hoort echt niet in een spreadsheet. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dit heb ik op internet opgezocht! ik zal wel is kijken! laat het je weten! |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt!! Welke uitvoeringen zijn/waren het? |
|
|||
|
|||
Quote:
Poe, daar vraag je me wat Beide Golfjes zijn/waren een CL. Volgens mij verder geen speciale uitvoering (iig niet herkenbaar aan de auto of papieren). |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt het is toegevoegd! Zal van het weekend zorgen voor toevoeging J/N voor wel/geen import. |
|
||||
|
||||
Heb er bij 2 toch wel even vraagtekens of dat bij de rdw wel goed staat
JNFZ16 1,6L diesel met 592kw / 805pk 70JXJ7 1,6L diesel met 470kw / 639pk Bekende van iemand? |
|
||||
|
||||
ter info ...
19tdh2 kleurcode lb5z blauw inport 1.9 tdi motor code afn . gr gooi |
|
||||
|
||||
Quote:
Import staat vaker fout ingevoerd, staat in mijn lijst een mk2 van 390kg en een van 10301kg en zag voor het uitzoeken een mk1 uit 1948 |
|
||||
|
||||
Quote:
staat genoteerd |
|
||||
|
||||
Zag mijn kenteken er ook tussen staan:
SN82BF kleur is LA5Y Helios blauw en het is een GT4. Motorcode GX.
|
||||
|
||||
SH 40 BZ gaat er binnenkort uit. Auto is al gesloopt en zal het kenteken binnenkort opzeggen!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Het is inderdaad RP heb het nagekeken! |
|
|||
|
|||
Super dit!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat voor type/kleur was het? |
|
||||
|
||||
Quote:
ok thanks! |
|
||||
|
||||
Liep net van de trein naar huis, zag ik een rode Golf 2 staan met kenteken NN-55-DG. Is niet van mij, maar zag wel dat het een originele GTS was. Meer info heb ik niet, maar je kunt dit er in ieder geval vast bij zetten.
|
||||
|
||||
xn-76-jl
Motorcode RP Originele kleurcode zou ik zo niet weten, maar hij is ondertussen een andere kleur en het veranderd nog wel eens, vandaar dat hij nog steeds blauw op kenteken is
|
||||
|
||||
Quote:
Top, bedankt! Het staat erbij. |