![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Mijn golf 1 gti 16v hapert bij ongeveer 3000 toeren en
bij gas loslaten. Wie weet waar dit aan kan liggen? Of wie heeft dit probleem ook gehad? Liefst ook een oplossing ![]() Last edited by dennisenjenny : 22-09-2012 at 12:59. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Bobineblok had ik bij mijn oude gti tenminste wel een keer
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan moet je wel ff iets meer info geven; Loopt ie op origineel management? motorcode? Is het een pl of een kr? |
#4
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb de auto zo gekocht met dit blok erin...... Hoe kan ik zien of dit een kr of een pl is? En of het management origineel is? |
#5
|
|||
|
|||
![]() Quote:
had je dezelfde problemen? |
#6
|
||||
|
||||
![]() Begin met de makkelijke dingen te controleren;
- bougies - bougiekabels - verdeelkap en rotor - vacuumslangen 10 tegen 1 dat je het dan al te pakken hebt...
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zal ik eerst een proberen! Bedankt.... |
#8
|
|||
|
|||
![]() Motor is 1800 16v KR.
Motorcode is 027103373e. En hoe kan ik zie of het management origineel is? |
#9
|
|||
|
|||
![]() Zoek ook nog onderkant van luchtfilterbak!
Wie heeft er nog ergen 1 liggen? Bij die van mij is de hele onderkant eruit gezaagd. |
#10
|
|||
|
|||
![]() up!
|
#11
|
||||
|
||||
![]() Misschien dat je dat even bij onderdelen te koop gevraagd moet doen, plus dat nog een topic openen in het mk2 forum over hetzelfde geen snuggere indruk maakt...
Edit: stel jezelf gelijk even voor in het daar voor bedoelde topic, wel zo leuk ![]()
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
Last edited by Audi1981 : 24-09-2012 at 19:59. |
#12
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat is toch vet ![]() |
#13
|
|||
|
|||
![]() kijk een naar vacuum lekken bij de rubber op de spinnekop en met name die dunnere bovenop
|