![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wegens verkoop van de Golf gaan mn zeer zeldzame BBS RY wielen ook de verkoop in aangezien die niet gaan passen onder mijn volgende auto.
Specs: BBS RY 5x112 17" x 8J rondom ET35 Set is deze winter opnieuw opgemaakt bij Cultwheels (Factuur is aanwezig) en verkeerd in nieuwstaat! - Randen hoogglans gepolijst - RVS ventielen - RVS boutjes - Nieuwe BBS 3D logo's - Binnenkanten mat zwart gespoten - Harten in toffee brown metallic gespoten (originele VW kleur) Richtprijs voor deze unieke set: 1150,- euro! Foto's zijn gemaakt op zondag 9 september 2012 :tu: ![]() ![]() ![]() Voorbeeldfoto van onder mijn Golf mk5: ![]() ![]() ![]() Last edited by mk5 driver : 11-02-2013 at 19:53. |
|
|||
|
|||
![]() Af te halen omgeving Hoorn (N-H)
|
|
|||
|
|||
![]() Up
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() omhoog!
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() upje
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() Vraagje: kom je weg met et35 onder een mkV? Ik dacht dat je richting 45/50 moest zitten...
|
||||
|
||||
![]() Hart af laten draaien aan de binnenkant of smalle bandjes
![]() Ik heb voor de grap eens 8,5j x 18inch et 35 onder de golf 5 geschroefd (die velgen waren van een vriend van me) Daar lagen 205-40 bandjes omheen en stond wel netjes. Velgen staken wel stuk buiten de wielkast maar de banden vielen er binnen.
|
|||
|
|||
![]() Deze wielen passen perfect onder een Mk5! Daar komen ze namelijk ook onder vandaan. Zal straks even foto's posten hoe deze wielen onder mijn Golf stonden
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hey Sven, heb al een schroefset besteld voor de Golf, wil toch wat lager gaan rijden. Kom met de BBS-en niet weg dan aangezien deze ook 8,5J zijn bij ET35 17 " is misschien weer iets te klein...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nice, ga alleen op schroefset rijden, niet op lucht! Als dit static is dan kan ik dit mijn kinderen niet aandoen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mijn Golf stond inderdaad op lucht en op 185/35 bandjes. Je kan er altijd voor kiezen een andere bandenmaat onder te zetten. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Veel animo maar als t puntje bij paaltje komt haakt men af... dus nog altijd te koop
![]() |
|
|||
|
|||
![]() up!
|
|
|||
|
|||
![]() Schop!