|
|||
|
|||
Gisteren naar de Aircooled Cruise Night geweest.
|
|||
|
|||
Hallo allemaal.
Weer een update over de ghia. Er is ondertussen het een en ander veranderd. Zoals sommige van jullie misschien al wisten zaten er op sommige plekken barsten in de lak. Ik heb dit laten onderzoeken en nu schijnt het dat in de naden (waar de lak scheurde) een te dikke laag epoxyprimer heeft gezeten. De epoxy is uit gaan gassen toen de lak erop zat, dus gaan scheuren. Omdat ik de epoxy er zelf had opgezet had ik dus geen garantie op deze barsten. Omdat het op dit moment niet in mijn budget ligt om de auto compleet opnieuw te spuiten hebben we voor voorlopig de auto zelf gespoten. Dus je raad t al.. Kaal maken, schuren , plamuren, schuren, plamuren, schuren plamuren. TIP: als je geen ervaring hebt met epoxyprimer, auto's spuiten o.i.d. LAAT HET DOEN! Dit bespaart je de ellende die ik nu gehad heb. Maar al met al ben ik nu niet ontevreden over het resultaat. De auto is zelf gespoten in een matte syntetische lak. Oordeel zelf:
|
||||
|
||||
Ik vind hem super, maar dat had ik gezegd op fb volgens mij.
|
||||
|
||||
vet kleurtje. staat 'm goed zo
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker! misstaat hem niet! |
|
|||
|
|||
Gaaf!!
|
|||
|
|||
Netjes! Heel apart zo, dat glazige rood. Kan je dat wel gewoon in de wax zetten ?
|
|
||||
|
||||
staat indd heel erg netjes, maar wel zuur wat de reden er van is
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
Thnx! Je kan deze lak wel in de Wax zetten maar dan gaat de lak licht glimmen. Omdat het een matte lak is weet ik niet wat he resultaat gaat zijn. Ik heb nu van chemical guys een matte lak detailer gekoch en dat werkt prima. Mocht t toch tegenvallen qua sterkte van de lak spuiten we er van de winter een matte blanke vernis overheen.. Eerst wachten op beter weer en lekker cruisen ;-)