#481
|
|||
|
|||
Oud project van mij , die ik helaas weg heb moeten doen .
|
#482
|
||||
|
||||
|
#483
|
||||
|
||||
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#484
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
MEMBER OF TEAM VW-SPEED.NL |
#485
|
||||
|
||||
|
#486
|
||||
|
||||
nice rims!!
|
#487
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker weten! Van de new Beetle volgens mij |
#488
|
||||
|
||||
Lijkt er wel op ja....
|
#489
|
|||
|
|||
Up!
__________________
** Stock and slammed ** ** Ferdinand's freund ** |
#490
|
||||
|
||||
Quote:
dat is weer een andere type VW
__________________
Greets Marco, VW Golf IV TDI (Daily) VW Polo 6n XXL 1.4 (Lady's Daily) Honda VFR 750 F (Sunny days) |
#491
|
|||
|
|||
Quote:
Om de logica er in te houden: Ze zijn van de nieuwe Beetle en dat is dus niet een New Beetle maar gewoon Beetle |
#492
|
||||
|
||||
vroeg me al af hoelang het nog ging duren voordat we die ergens onder tegen zouden komen, gave wielen
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#493
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ook! De White up! Wielen zijn ook gaaf |
#494
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kwam deze op pagina 17 tegen. Zijn hier meer fotos van? Bruut ding!
__________________
Vergeet dat ene boutje niet! |
#495
|
||||
|
||||
Past deze wel hier?
Zooo dik lijkt ie toch niet???? Dikke bloemenvaas misschien? Valt nog niet helemaal tegen: Blijkt dus onderhuids volledig een porsche 356 te zijn Known as ‘Mouse’, this ’62 Beetle was built by Jack Griffin, ex-Le Mans Porsche driver using Porsche 356 running gear. Starting with an original, unmolested ’62 Beetle ragtop (original) finished in Anthracite Grey with Brick Red interior, he had Mayo Performance of Texas fit the 1960 356 engine. 356 front and rear brakes all rebuilt with new cylinders with stainless steel sleeves. Lemritz wheels; standard 4.5×15 at the front and widened to 6×15 at the rear with new Vredestein Sprint Classic radial tyres. Dropped spindles, NOS front beam with adjusters, NOS king and link pins. New steering box, all new bushes, uprated front anti-roll bar and front beam supports. New Koni dampers and a new Optima 6v battery. And a new ‘Prostreet’ gearbox with 4.125:1 differential, heavy-duty sideplate, welded gears (3.78:1 1st and 0.89:1 4th). Mouse is loaded with rare period accessories including Akkor pull-out picnic radio, Kamei sill protectors, Kamei parcel shelf, rear blind, 6-volt rev-counter, oil pressure, oil temperature and ammeter gauges. Empi Eliminator gauges, 14” steering wheel and rear camber compensator. Subject to an $8000 repaint in recent years and the shell is totally rust-free and would appear to be totally unwelded from new. Huge folder of history, bills for new parts and information pertinent to the conversion. An extremely subtle, well-sorted driver’s car that is capable of surprising many a sports car. A unique and highly desirable car that is in absolutely immaculate condition throughout. Staat voor 20995 pond te koop in Engeland: http://www.attingtonclassics.co.uk/?page_id=827 Last edited by BeetleGrandDad : 12-11-2012 at 20:14. |
#496
|
||||
|
||||
Iemand een idee van wie deze is .. echt een dikke kevert!
__________________
www.dubclub-online.nl |
#497
|
||||
|
||||
volg de asfaltstrepen
|
#498
|
||||
|
||||
Misha, die Kever is een keer gepost op een grote Facebook pagina waar ze de eigenaar hadden getaged, weet alleen niet meer welke dat was.
|
#499
|
||||
|
||||
Ja deze heb ik ook van FB, stonden 2 namen getagged maar waren volgens mij geen Nederlanders.
Zie je wel vaker dat ze jan en alleman gaan taggen in foto's. Geen idee wat het doel daarvan is.
__________________
www.dubclub-online.nl |
#500
|
||||
|
||||
Quote:
Die is van René uit Putten. 60-er ragtop met tranny raise en airride systeem van volksprojects. |