#21
|
||||
|
||||
Quote:
tja, moest al lang af zijn maar ja, een mens moet wonen ook he wordt normaal geen oldtimer maar legaal op papier gezet zal er nog niet te veel over zeggen maar zou 90% zeker moeten lukken |
#22
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit hoor !! Je pakt het knap aan !!
Ik blijf hem volgen..
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) |
#24
|
||||
|
||||
legaal op papier met G60 is de bedoeling
|
#25
|
||||
|
||||
Quote:
Veel succes Ik weet dat het mogelijk is maar je moet wat mensen kennen en een aardig bedrag neertellen. Dat was het mij niet waard. |
#26
|
|||
|
|||
hou mij eens op de hoogte als dat lukt?
ik zit met rond de 400pk uit een g60 (turbo ombouw) en ik verwacht ook gezeik.. daarmee dat ik mn keuring effe uitstel, kheb nog bijna niks kunnen rijden en kheb geen zin om afgekeurd te worden en de bullen moeten ombouwen nr origineel blok.. die open lucht filter raad ik je wel echt af, heeft mij 3 laders gekost
__________________
http://www.corrado-database.nl/inde..._corrado&id=855 |
#27
|
||||
|
||||
Jelle: ik heb er al zo eentje rijden met "proces verbaal van goedkeuring als enig voertuig", die connecties heb ik dus.
Ik wil gewoon op m'n gemak willen rijden, niet achter iedere hoek moeten kijken of ome agent daar staat... Ik ga hier die discutie niet voeren maar wil ook niet weten wat er gebeurt als je een kind van het zebrapad maait met zo'n ding dat illegaal is opgebouwd. Wat hebben die Nederlanders toch geluk. the green: hou je zeker op de hooge. Open luchtfilter is inderdaad niet al te best op G60 (en veel andere) maar vond nog niet het geschikte alternatief. Misschien wordt het een carbon (gelamineerd waarsch) originele box ofzo, we zien wel, eerst rijdend krijgen Last edited by dubster.be : 07-09-2012 at 15:28. |
#28
|
||||
|
||||
terug enkele weken stil gelegen, wat slorpt een huis toch tijd op
toch kunnen beginnen aan de remleidingen, zijn volledig nieuw, alsook de hoofdremcilinder en ook nieuwe remkrachtverdelers 3/15 hopelijk binnenkort remmetjes in elkaar, dan gaan we over naar het kloppend hart, eindelijk |
#29
|
||||
|
||||
Lekker bezig hier! Maar wat een lompe remdrukbegrenzers?!
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#30
|
|||
|
|||
Vet projectje wi moat!
|
#31
|
||||
|
||||
Quote:
Lijken idd wat groot Wel lekker bezig hier
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#32
|
||||
|
||||
Je kan ze ook onder de auto hangen, maar zo zijn ze net zo effectief
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#33
|
||||
|
||||
de rembekrachtigers zijn inderdaad 'nogal' groot.
Moet wel zeggen dat deze nog niet volledig ingedraaid waren en nu een goede cm lager staan. ik vind het ok eigenlijk. De keuze was ofwel de originele van vw scirocco te nemen, maar deze vond ik eigenlijk nogal prijzig, zitten rond de 200€... Dit alternatief uit Frankrijk was bijna de helf zo goedkoop. Enig nadeel is dat er adaptors moeten voor gezet worden daar dit M12 is en de originele leidingen M10. Zo wordt alles natuurlijk wat groter... alvast bedankt voor de reacties |
#34
|
||||
|
||||
Prima oplossing toch?
Vind sowieso dat je het grondig aanpakt, niet te veel haast ook
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#35
|
||||
|
||||
Quote:
haast is er inderdaad niet. moet telkens keuze maken tussen recaro's en vloerverwarming, nieuwe benzinepomp of dakisolatie en de laatste jaren is er helaas meer tijd gegaan naar het huis |
#36
|
||||
|
||||
Quote:
Nieuwe laklaak of de stucadoor, nieuwe motor of keuken, lederen interieur of badkamer Herkenbaar
__________________
Cabby |
#37
|
||||
|
||||
Quote:
inderdaad maar goed, de remmen zitten bijna samen, ergens in de loop van januari af en dan beginnen we eindelijk aan de motor |
#38
|
||||
|
||||
na lange tijd nog even een update
ondertussen staat de golf terug op zijn 'pootjes' volgende onderdelen zijn vervangen -nieuwe klauwen voor girling 54 -nieuwe klauwen achter girling 38 -nieuwe schijven en blokken rondom -nieuwe lagers rondom SKF -nieuwe remleidingen alsook slangen sorry voor de crapy pics, ziet er allemaal wat stofferig uit maar is best ok in real life ondertussen zijn ook de benzineleidingen volledig vernieuwd, daar binnenkort wel wat meer over en ook een preview van de zetels. zullen nog iets verbouwd worden (gti trim) |
#39
|
||||
|
||||
komt stilaan voor mekaar!
zetels zijn ook wel leuk, niet de 1000e zelfde stoel als een ander, met het gti motief komt dat wel leuk denk ik |
#40
|
||||
|
||||
Netjes hoor
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |