|
||||
|
||||
Zo ook van mijn kant een paar pics!
En natuurlijk de jongen met de allerdikste fiets De rest staat hier, http://www.mijnalbum.nl/Album=T3IFCGGX |
|
||||
|
||||
misschien is het handig op facebook albums openbaar te doen als je linkt
mijne zijn hier te vinden.. MIVW Still going strong
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Abnormale dikke meeting en absurd warm!!
|
||||
|
||||
wat doet die italiaanse troep ertussen
|
||||
|
||||
Quote:
Niemand die nee zegt als die gast vraagt of je wil ruilen |
|
||||
|
||||
Was wel erg warm, maar wat een hoop wagens, uit alle hoeken! Petje af voor de organisatie! Die fiets was ook master idd!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Is van Marcel. MIVW crew
|
||||
|
||||
Quote:
klopt onderweg der uit geklapt heb ik gehoord |
|
||||
|
||||
Het was een geslaagde dag! jammer dat m'n achterruit plots knapte..
|
||||
|
||||
Last edited by Der Ghopmeister : 19-08-2012 at 19:57. |
|
|||
|
|||
Quote:
klopt, ik heb van hem gelukkig nog een mes en een schroevendraaier kunnen lenen om m'n geklapte radiateurslang te fixen. ik hoorde dat er wel meer met wat pech waren maar, het kan ook niet altijd meezitten. |
|
|||
|
|||
Super dikke meet! Knap hoe de crew dat toch ieder jaar weer klaar speelt, mijn complimenten!
Heeft er toevallig iemand knappe foto's gemaakt van de witte A4 cabrio met licht bruin RS4 schalesitze interieur en 20" old RS4's? |
|
||||
|
||||
Erg geslaagde meet!, was niet met eigen auto maar met een maat mee. Erg genoten en me ogen uitgekeken en poepie bruin geworden. haha
|
||||
|
||||
Was wel een hele hete meeting vandaag, af en toe een beetje de schaduw opgezocht. Was soms wel moeilijk te vinden. Maar een hoop mensen gesproken, en een hoop mooie auto's gezien. Is er al bekend hoeveel betalende auto's er zijn geweest? Ik was rond 17.45 thuis en ben direct het zwembadje ingesprongen om even goed af te koelen.
|
||||
|
||||
Quote:
Arko
|
||||
|
||||
Mijn contributie:
|
||||
|
||||
Die Corrado G60 was een super dik ding! moet nog wel een eindje terug naar Polen
|
|
||||
|
||||
Vanmorgen rond kwart voor tien was ik binnen. Op de snelweg begon het net iets vast te lopen, maar daar geen noemenswaardige vertraging gehad.
Dit was voor mij de derde keer MIVW op rij. Deze editie was voor mij veruit de meest geslaagde tot nog toe. Wat een opkomst, diversiteit, sfeer en niveau. Na meer dan vijf uur GENIETEN vonden mijn voeten het welletjes en ben ik huiswaarts gegaan. Degenen, die zich hebben laten weerhouden om te komen i.v.m. een lekker zonnetje, hebben serieus iets gemist! O ja, de tosti's en fricandellen waren super |
|
|||
|
|||
Quote:
ach...met zo'n dikke wagen is het niet zo erg om een ritje van 11 uurtjes te maken toch?