|
|||
|
|||
Lupo GTI 6-gang
Bij deze verkoop ik mijn Lupo GTI, een van de weinige die ooit hier in Nederland zijn geleverd. Kilometerstand: 69.000 km Bouwjaar: 09/2004 Vermogen: 92 kW (125 pk) Brandstof: Benzine APK vervalmaand: 07/2013 De auto is ondanks zijn subtiele aanpassingen een regelrechte blikvanger! Eigenlijk is alles anders ten opzichte van een gewone Lupo. Zelfs de kale koets is anders, want een Lupo GTI heeft bredere wielkasten. Al het losse plaatwerk is vervaardigd uit aluminium om het gewicht laag te houden. Van binnen heeft de auto een zwarte hemel, aluminium pedalen, pianozwarte accenten overal en een origineel kleurennavigatiesysteem. Alles aan de auto is orgineel op het onderstel na. Dit is een in rijhoogte instelbare KW verlagingsset. Dus kan naar wens hoger of lager gezet worden. De motor is een 1.6 16V met 125 pk gekoppeld aan een zesversnellingsbak met korte verzetten. Samen zorgen ze voor een flinke portie rijplezier! Vraagprijs: €8950,- Inruil is mogelijk indien het mij aanstaat. Liefst eerste contact via PB. Opties en accessoires, o.a: -ABS -Airbag bestuurder -Airbag passagier -Airconditioning -Centrale vergrendeling -Electronic Stability Program -Elektrische ramen -Lichtmetalen velgen 15'' -Navigatiesysteem -Niet-rokers auto -Sportonderstel -Sportpakket -Sportstoelen -Startonderbreker -Stuurbekrachtiging -Volledige onderhoudshistorie -Xenon verlichting Last edited by SandR-GT : 15-12-2012 at 17:15. |
|
|||
|
|||
up voor deze knappe lupo GTI,
Intresse in een leon tdi van 2003 (271pk &522nm) ? |
|
||||
|
||||
Mooie Lupo!
Mag ik vragen van wat voor Polo die achter-ruitenwisser af komt?
|
|||
|
|||
Ja hoor, 9n3 bluemotion/cup edition.
|
|
|||
|
|||
Zo staat hij er nu bij...
|
|
|||
|
|||
Advertentie aangepast!
|
|
||||
|
||||
ff offtopic vraagje...
ligt het aan mij of is het blauwe nl gedeelte van je kenteken plaat zwart?? of ligt dat aan mij?
|
||||
|
||||
Viel me ook op, briljant hoe zo'n kleine ingreep zo'n groot verschil in uitstraling maakt.
Lijkt me niet helemaal legalio, heb je je originele (niet luxe) platen achterin liggen voor het geval dat? Sowieso schitterende Lupo GTI... twijfel nog steeds tussen 3L en GTI als opvolger voor mijn Luupie. Up! |
|
|||
|
|||
Dit klopt! Het is een reflecterende sticker over het oorspronkelijke blauw.
Kan er dus zo weer af, platen zijn dus gewoon GAIK platen met stempel. Het valt echt veel mensen op, ook die niets met auto's verder hebben. Ben er door de politie nog nooit over aangesproken. Huinkroese heb je een rode Lupo? Een rode mag je altijd inruilen! Vind dat zo'n toffe kleur op een Lupo.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Waar heb je die stickers ooit gekocht? Ik zoek me helemaal suf maar kan ze nergens vinden... |
|
|||
|
|||
Ik dacht via marktplaats, een jongen in arnhen of apeldoorn ofzo
|
|
|||
|
|||
Inruil evt. mogelijk mocht het mij aanstaan.
Zonder inruil is de prijs nu €8000,- Kom eens kijken, de auto ziet er nog super uit! |
|
|||
|
|||
Om de prijs te drukken kan je bijvoorbeeld kiezen de auto te kopen zonder KW's en MFD..
Last edited by SandR-GT : 17-02-2013 at 14:30. |
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
al verkocht?