|
||||
|
||||
Zo'n ducati is zó cool dat ie geen commentaar in z'n post duld
Mooie fiets
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wegens grote uitgaven aan de fridolin, wil ik mijn harley v-rod verkopen. Taxatie van 12500 euro. Nu vrpr 9000 euro. |
|
||||
|
||||
Rij al meerdere jaren op een yzf 750 r. Inmiddels mijn 2e. De eerste heb ik tegen een boom geparkeerd. (gelukkig mezelf niet)
Circuit klaargemaakt.. Op Zolder 2010 De 2e op Assen 2011 Menig moderne fietsen zoek gereden die dachten dat zo'n oud hok niet vooruit te branden zou zijn Laatste foto hangt ook in mijn woonkamer
|
||||
|
||||
Gaaf! Houd niet zo van Yamaha, maar een 750 zoals deze kan ik waarderen
|
|
||||
|
||||
dit is de mijne, gsxr uit 1988. bos uitlaat systeem, verder orgineel. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Heb er zelf ooit ook een gehad, machtige fiets, tot ik een Triumph Daytona 595 kon kopen. |
|
|||
|
|||
Mijn speelgoed. Was toen naar zuid frankrijk en had geen zin om 1500km te rijden (alleen heen) De lekker rappe diesel met een busa en een Naked Yamaha op de trailer Last edited by Rasselman : 06-01-2013 at 21:50. |
|
||||
|
||||
Mijn nieuwe aanwinst sinds een paar weekjes:
Een Suzuki Intruder VS700 uit '86. Nog helemaal origineel op het stuur na en het ontbreken van dempers in de uitlaten ( ), maar heb al volop plannen. Daarnaast nog een Suzuki GSX750F staan uit '90, is de ouwe van mn pa die hem al 8 jaar niet meer gebruikt had. Maar inmiddels lekker zelf wat onderhoud gepleegd en loopt weer als een zonnetje dus er kan afgewisseld worden
|
||||
|
||||
Mijn ''project in aanbouw'', g-loudertje kent hem wel
Een Suzuki Gsx 1100/1150 EFE body, de rest voornamelijk zelfbouw (niet door mij btw). Is zoals je kan zien een motor voor de dragrace en dan in de Super Street Bike klasse. Hoop dit jaar de eerste meters te gaan maken op Drachten Rijwielgedeelte en body is praktisch klaar, nu het blok nog ver en afbouwen. Eerst leren rijden icm 1100cc met wat kleine upgrades en evt lachgas. In de toekomst een TD05 Turbo erop en Hayabusa throttle bodies etc etc etc. Ben net 24 dus heb nog ff de tijd :P
|
||||
|
||||
Zijn er hier toevallig motorrijders die een Xenon lamp hebben ingebouwd in de motor?
Zoja, hoe is het licht beeld hier van? i.v.m. verblinden van tegenliggers? |
|
|||
|
|||
@ quist mooi project
Is een ongeloofelijk sterk blok die tscc's K zou voor de look er een katana kuipje op zetten Maar dat is eigelijk bij zaak, dat ding moet gaan!!! |
|
||||
|
||||
Weet niet of ik hem al gepost had, dit is de mijne
Op de onderste foto had ik hem net, dus nog ff inrijden / originele bandjes oprijden Daarna is er een BOS uitlaatsysteem onder gekomen, Kat verwijdert, BMC luchtfilter + Hoegee inlaat. Afgesteld/getuned door Hoegee op de testbank Op de onderste zit dus ook nog het originele voorruitje, op de bovenste foto is het circuitruitje gemonteerd
|
|||
|
|||
Ik rijd sinds kort (alweer 4k) een Honda vfr 800, heerlijk fiets.
Beetje een oude lullen motor maar het rijd heerlijk. De fiets is nagenoeg origineel op een Laser uitlaat na. Wel verslavend, het geronk van zo'n V4 motor Uploaded with ImageShack.us |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze ken ik zeker Pepijn! Zeer dikke machine
|
||||
|
||||
In oktober een motor gekocht, nadat ik eind augustus mijn rijbewijs heb gehaald.
Lekker beginfietsje, 100 PK. Kan niet wachten tot het lekkere weer! |
|
|||
|
|||
Quote:
' jup ik rij met xenon in mijn cbr.. 6000K pilot proline h4 lichtbeeld is echt stukken beter als orgineel!! mvg
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe zit het met verblinden van tegen moet komend verkeer? en als je op doet trekken. Of is dit wel goed af te stellen op de motor? Wou het zelf ook op men motor gaan zetten als het weer beter word. Maar ben bang dat ik iedereen doe verblinden. |
|
||||
|
||||
Ik zie weer leuk spul voorbij komen!
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik doe het niet, ik heb zelf als ik in de auto rijd al last van motorrijders achter me en tegemoetkomend. Kan me niet voorstellen dat je er niet door verblind wordt, mede door optrekken inderdaad. |