|
||||
|
||||
Kilometerteller probleem op vakantie
Gistere was ik met mijn golf 3 M-TDI 150km/u op de autostrade aan het rijden wanneer plots beide wijzers bleven stilstaan.
Kheb mij toen even langs de kant gezet en het contact op/af gezet. Als het contact gewoon op staat kan ik de kilometerstand aflezen en werkt ook het klokje, de brandstofwijzer en de koelwatertemperatuurmeter. Wanneer ik start en de motor aanslaat verdwijnt alles en blijven de twee grote wijzerplaatsen gewoon beneden liggen op 0. De schermpjes waar normaal de kilometerstand en het klokje op staan zijn dan ook gewoon blanco. Als ik de motor stil leg is alles weer terug. Daar ik op verlof noch de middelen en/of tijd heb om zelf op onderzoek uit te gaan zou ik willen vragen als iemand zo direct enig idee heeft wat dit zou kunnen zijn?! De zekeringen heb ik wel al gecontroleerd en die zijn allemaal ok. Hier kan het ook niet aan liggen want de 12v stekker en dergelijke werken wel allemaal normaal. Alvast bedankt, Thomas
|
||||
|
||||
ik gok op je blokje achter je contact slot.
Als je de auto gestart hebt en je beweegt een beetje met je sleutel in het contact werkt het dan eventueel weer wel??