|
||||
|
||||
Colonne VAG Club Holland Zoetermeer -> Lommel VAG-Fest
Beste forum leden,
De VAG Club Holland gaat op zaterdag 11 augustus naar Vag-fest Lommel in België nu was de vraag of er meer mensen zin hebben om met ons mee te rijden daar heen in een Colonne. Er kan ook op de route worden gestopt worden om mensen die mee willen rijden aan te sluiten. Voor meer info klik op de onderste link en berichten kunnen in dit topic geplaatst worden. http://www.vwforum.nl/colonnes-f60/...st-t150450.html
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force) Last edited by jeffreyvdt : 05-08-2012 at 22:43. |
|
||||
|
||||
Dat lijkt me wel wat ff vragen of een maatje van me ook mee gaat dan sluit ik me wel bij jullie aan
|
|
||||
|
||||
Laat het maar weten hoor en waar jij vandaan moet komen.
Ik hoor het graag hoe en wat.
|
||||
|
||||
Kom uit noordholland jullie kant op
|
|
||||
|
||||
Dan moet jij wel vroeg uit je bed want het is om 8 uur verzamelen in het Westerpark Zoetermeer.
Voor adres gegevens zie het topic VAG Club Holland meeting. Ik hoor het wel of jij mee wil.
|
||||
|
||||
Dat moet me wel lukken
|
|
||||
|
||||
Tot zaterdagochtend dan.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
denk ook dat ik bij jullie aansluit voor het laatste stukje (golf1 cabrio G60 R32 kleur)..
Kom uit Brabant en wil ook rond 11.00 uur er zijn morgen |
|
||||
|
||||
Waar moet jij vandaan komen.
Wij rijden vanuit Zoetermeer over de a16 om bij Dordrecht vrienden op te pikken en dan over de A57 richting de A2 en dan bij Boxtel pikken wij nog meer vrienden op en dan door naar Lommel.
|
||||
|
||||
Ter herinnering zaterdag ochtend 8 uur verzamelen in Westerpark Zoetermeer voor de mensen die mee gaan naar VAG-fest en hebben afgesproken om vanuit Zoetermeer mee te rijden.
|
||||
|
||||
Word vroeg opstaan voor mij dan
|
|
||||
|
||||
Jij wou mee.
|