![]() |
|
||||
|
||||
![]() Van de week mijn filter eraf gehaald om een keer goed te reinigen. Dit was een hele tijd geleden.
Verder heb ik mijn spruitstuk opgestuurd naar een mede forumgenoot van de vr6club. Die heeft em zeer netjes opnieuw gepolijst! Tevens ook een gepolijst kleppendeksel van hem overgenomen. De afdekplaat zal zilver gespoten worden en de letters zullen rood gemaakt worden. Past netjes bij de rode beur kabels. Zaterdag het spruitstuk al terug gekregen van Doppievr6 ![]() Hier het resultaat ![]() Ben er zeer tevreden mee! Hier het filter na een schoonmaak beurtje. Was nog voordat die ingeolied werd. ![]() Zat op google te zoeken op vento vr6 en kwam de mijne tegen van een paar eigenaren terug! Grappig om te zien :mrgreen: ![]()
|
|||
|
|||
![]() auto staat te koop, maar hij gaat maar door!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Deftige vento
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Besloten om te houden! En zolang ik niet mag rijden kunnen dit soort dingen prima ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
goed punt kerel, kost je iig geen benzine o.i.d! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Weer ff wat stof afblazen
![]() Afgelopen vrijdagnacht(nachtdienst) na het wassen nog een paar fotootjes gemaakt. Zijn crapy Iphone pics maargoed ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() even je topic door gebladerd
![]() heerlijk dikke vr6 al ben ik geen groot fan van je achterste wielkast randen ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Thnx! Dat is door de vorige eigenaar gedaan. Had voor mij ook niet gehoeven.
Aan de andere kant, 10j zonder problemen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ah rijbewijs weer terug? goeie bom duiten verder zeker?
Mooie wagen ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() 9 oktober het rijbewijs mogen ontvangen! De hoogte vd boete weet ik nog niet.. Moet nog een keer voorkomen. Dan hoor ik ook de hoogte.
Al kan ik je vertellen dat de advocaat ook niet goedkoop was ![]() Ben wel blij dat het na 3 maanden weer in mijn bezit is!
|
||||
|
||||
![]() Net even je topic doorgelezen. Erg dikke Vento VR6. Wel klote van je rijbewijs, maar je hebt hem weer!
|
|
||||
|
||||
![]() Hele dikke VR!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx! ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooie auto nu maar weer lekker toeren met een rijbewijs
ik weet hoe het is zonder rijbewijs gok je er niet op met zo'n auto
|
||||
|
||||
![]() Is toch wel iets wat opvalt. Rijden niet veel dikke vento's bij mij in de buurt
![]()
|
||||
|
||||
![]() De vr6 staat op het moment in de garage voor een paar kleine dingetjes.
-De kunstofbusjes op de schakeltoren zijn vernieuwd -Gepolijste kleppendeksel en inlaatspruitstuk zijn gemonteerd -Bougies en bougiekabels zijn vervangen (rode beru kabels uiteraard de ngk bougies) -Spoorstang links vervangen. Die was krom op 1 of andere manier ![]() Morgen kan ik em weer ophalen ![]() Kreeg vanavond een sneak pic van de monteur: ![]() Wil de cijfers vr6 nog rood gaan maken.. Of misschien toch helemaal zwart. Ben er nog niet over uit. Verder zijn vorige week de winterwieltjes er weer onder gegaan dus de Dz's hebben een warm plekje in huis gekregen ![]() Voordeel van op je zelf zitten en 3 slaapkamers over hebben ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Rood! ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() X 2!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Motorblok ziet er netjes uit. Zwarte letters lijkt mij wel tof! Eens is wat anders als de rest.
![]()