|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Golf Mk3 gti......koppeling/ schakelen Tips maar Beter Hulp gezocht Zutphen
Hallo het volgende na het pedaal op de grond verschijnsel Hulp.
Het volgende na alle tips en truuks en vandaag in de zon ermee bezig te zijn geweest. Geen oplossing, nieuw hevel ( oude niet kapot ) nieuwe manuele kabel, gemonteerd, nieuwe druklager, afgesteld en gekeken of de hevel het lager indrukte....werkt...ook de stift alvorens gechecked qua lengte en vloeiend in en uit gemonteerd, lengte klopt geen verschil bolle kanten. Het pedaal op de grond verschijnsel opgelost. Had de golf op de krik motor uit, schakelt/ koppelt..motor aan koppelt en schakelt..niet stroef niet superglijdend maar schakelt...ok...krik hem naar benee start koppel schakelen...NEE**...dacht misschien olie te weinig door het ge-emmer, bijvullen via de snelheidsmeterplugopening...de plug bij de groenekap zijde van de bak kreeg ik er niet uit, geen juiste maat inbus, en met een wielbout en sleutel ook niet. Op de krik..starten..koppelen..schakelen..niet messcherp maar hoefde hem er ook niet in te rammen, klik klak. Krik naar benee...nada njente niks....moedeloos. Iemand soortgelijks meegemaakt ?? Toch de koppelingsset??....Hulp gezocht omgeving Zutphen Iemand die er de tijd voor heeft en eventueel een nieuwe koppelingsset ( mee ) kan monteren ( indien het euvel ) tegen vergoeding natuurlijk.....garage ? Heb slechte ervaring met de garages zowel cultureel als financieel. Wil er ook van leren alleen heb hier niet alle kaas van gegeten |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hallo ..
drukgroep na de kloten .. of de drukplaat hart gescheurt dan druk je de vinger er beetje doorheen , en koppeld niet vrij ,, voor beide moet de bak erachter weg . vrgr gooigolf . |
|
||||
|
||||
Daar was ik al bang voor. Is er ergens een duidelijke how to te vinden, ik weet het ongeveer maar even alles duidelijk goed op een rij via een beschrijving is een mooie aanvulling
Bedankt |
|
||||
|
||||
Quote:
denk effe googlen .. bak erachterweg is wel te doen .. vrgr gooi |
|
||||
|
||||
Quote:
en anders effe dagje komen trekken we hem er effe aff .. |
|
||||
|
||||
En waar woont u ? In de omgeving of..?
|
|
||||
|
||||
Je mailboxzit vol gooigolf Sjitt man jammer ik woon in Zutphen al tijdje niet meer in fryslan me broers wel, oosterwolde...ff langskomen zit r niet in denk....
|
|
||||
|
||||
Quote:
inbox weer leeg .. niks aan te doen kerel mischien weil iemand in jou omgeving effe helpen . oosterwolde was niet zo,n gek end |