|
||||
|
||||
Je kunt alle 110 pk verstuivers zo in je ahu zetten.
AHF AFN ASV Wil je iets meer dan kun je voor de fratelli bosio pp 764 nozzles gaan. Wil je nog meer dan komt een chippie om de hoek kijken al is bij de pp764 een chip op maat ook al aan te raden. Last edited by Dokter D : 23-07-2012 at 08:11. |
|
|||
|
|||
Quote:
Thx! Wil ongeveer op 140-150pk in totaal uit gaan komen. Dacht dit te kunnen gaan doen met andere verstuivers en een chip (hoop ik) en kat etc is er allemaal tussenweg. Alleen einddemper. Maarree,, wanneer kome er meer pics |
|
||||
|
||||
Vandaag was het tijd voor:
Op de sloop stond nog een '96 seat toledo met electrische ramen En laat een toledo nu eens gelijk zijn aan de golf 2 Dus vandaag in de brandende zon deze auto ontdaan van de kabelboom van de el. ramen . Dat ging uiteraard niet zonder slag of stoot en het heeft dus een paar uurtjes gekost maar met hulp van mijn zoon is het toch gelukt Meteen de seat nog ontdaan van een luchtfilterbak, schutbord isolatie en nog veel meer dingetjes. Vanavond gelijk de kabelboom maar ontleed en 3/4 weggesneden, de rest weer netjes gemaakt en morgen de boel nog intapen. ipad foto's: Huidige daily op de achtergrond De huidige daily: Last edited by Dokter D : 24-07-2012 at 21:21. |
|
|||
|
|||
Vreemd dat het oog gelijk naar het flesje bier op de kist focust! Dus zo ben je de auto thuis aan het opbouwen Nice!!!!!!
|
|
||||
|
||||
zon vakantie en met een biertje dr bij met de hobby bezig, wat wil een mens nog meer!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Uitlaatflenzen misschien? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
word idd tijd voor wat foto,s hahah |
|
||||
|
||||
Goed goed, zal morgen eens wat foto's schieten!
|
|
||||
|
||||
Quote:
morgen verdorie zit ik hier de hele avond op de veranda te wachten in 38 graden en wat denk je weer geen foto's trouwens douwe latertje zo te zien ,druk zeker moet ie volgende week rijden of zo |
|
||||
|
||||
jawis mat riede dot ding ,,
hoop dost meer gelok hast os mie .. wot een dikke hell ..hahahaha ,, |
|
||||
|
||||
Nee Evert, rustig aan joh, heb vakantie
De planning is met 5 weken. Motorkabelboom, verlichtingskabelboom en de interieur kabelboom zitten er in. Ben nu rustig bezig om de kabelbomen voor de el.remen, el.spiegels, cv etc te fatsoeneren. Last edited by Dokter D : 27-07-2012 at 21:38. |
|
||||
|
||||
Quote:
nou ik ben benieuwd met anderhalve week moet ook niet te snel ,want wat moet er na dit project gebeuren ,dan word het stil. nou ik ben benieuwd naar de foto's morgen(heb niet voor niks een dure internetkaart hiet op de camping ,ik moet alles wel blijven volgen wat er in de walden gebeurd, hoe bedoel je volksforum verslavend ) |
|
||||
|
||||
Zo nog een paar draadjes en alles werkt weer
De afgelopen dagen zelf een paar kabelboompjes in elkaar gesoldeerd voor de electr. ramen, spiegels en cv. Daar was nogal wat uitzoekwerk voor nodig maar tis gelukt! Verder nog wat isolatie aangebracht en veel kleine dingetjes gedaan |
|
|||
|
|||
Mooi project!!
Waarom heb je voor je bodem gekozen voor 1k lakken in plaats van bijvoorbeeld epoxy 2k lak? |
|
||||
|
||||
foto's Douwe ,foto's
|
|
||||
|
||||
Vanmorgen het toerenteller singaal en het snelheidssignaal richting de teller in orde gemaakt.
Ook nog nieuwe bekabeling richting de dynamo gemaakt, de oude meuk viel zowat spontaan uitelkaar. Uiteraard alles netjes gesoldeerd en voorzien van stekkers, heb een hekel aan de amp doorverbinders etc Er gaat op deze manier wel een bak werk en tijd inzitten maar liever alles in 1x in orde Nu volgens mij alleen nog de bedrading voor de cv afmaken en dan is de spaghetti in orde |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Net weer een tegenslag
Het nieuwe type stuurhendels (met de alarmlichtschakelaar) past niet op mijn stuurkolom Ik heb het oude type kolom van 84, deze zien er anders uit dan de latere type's. Zoals hier te zien dus: http://www.vwforum.nl/even-voorstel...12-45.html#wrap Iemand nog een complete set sloten te liggen? |
|
||||
|
||||
hmm das balen, andere stuurkolom dan maar?