|
||||
|
||||
pasgeleden in geleen tegengekomen .. zeer dikke verschijning
|
||||
|
||||
Quote:
Donkere knippers komen nog, misschien eens kijken hoe deze staan icm folie. Quote:
Dankje, waar had je me gezien. En waar rij jij in? |
|
||||
|
||||
Quote:
Golf V Zwart 3 deurs Gti bumper en 19inch bbs speedline a6 gezien op de weg langs de care in geleen(vanuit care naar stein) ikzelf werk in stein en wuifde naar je en jij naar mij haha
|
||||
|
||||
Weer een pakketje binnen! De plaat voor achter het nummerbord, heb deze nog nieuw in de verpakking kunnen vinden! Met dank aan Dutch_jetta_gt
En ook maar even mijn knippers donker gemaakt: |
|
||||
|
||||
Nu nog die lelijke kentekenplaathouder eraf
|
||||
|
||||
Goed om te zien dat ie heel is toegekomen!!!
Veel plezier ermee kerel
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zal wel lukken! Het maakt de auto wat meer af! Vandaag bezig geweest met mijn einddemper en tussendemper. Ik had mijn uitlaat van mijn golf afgehaald voor hij naar de sloop ging. En de uitlaat van de jetta was slecht, en was al vaker gelast. Ik heb de einddemper van de golf compleet leegehaald, en een 60 mm rvs buis opgelast. Ik had een sportiever geluidje verwacht , maar er is niet veel veranderd. Foto's volgen. |
|
|||
|
|||
Wel ziek laag voor een daily, zeer netjes.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje Ik wou vanmiddag van een koplamp de folie vervangen omdat die er niet zo mooi opzat. Toen ik de folie eraf haalde vond ik het er een stuk strakker uit zien. Dus nu zonder folie, en oranje knippers. Zo stond die op volksdub: En zo nu: Hier zie je ook een beetje de nieuwe uitlaat. |
|
||||
|
||||
Veel frisser!
|
|||
|
|||
Ik vindt 't er ook wel beter uit zien. Netjes!
|
|
|||
|
|||
Dikke jetta! Vooral die lichten maken 'm heel agressief
|
|
||||
|
||||
Veel beter Erik, alleen zou ik dan nog originele achterlichten plaatsen met oranje erin
|
||||
|
||||
saai zo....dat donkere is veel vetter imo.
|
||||
|
||||
ziet er goed uit of het nu met donkere of lichte lampen is..
vind beide leuk
|
||||
|
||||
Dankje! Vind het zelf een hele verbetering! Op de foto ziet die folie wel leuk uit. Maar het was niet echt super mooi geplakt.
@ nigel , Achterlichten worden weer ''normaal'' gemaakt. Heb de lampen zwart gespoten, dus moet dat even eraf halen! |
|
|||
|
|||
Hoi Erik,
Ik zal er waarschijnlijk overheen lezen.. Maar wat zijn nou de breedtes, ET-waarden en bandenmaat die je nu rijdt? Is het nog te doen als Dagelijkse auto? Ik ben namelijk destijds voor 17" gegaan ivm dagelijks gebruik.. Groeten, Bouke |
|
||||
|
||||
Quote:
Hee, velgen zijn 8 en 8,5 j. Et26 met rondom 185/45/15 . Er is wel dagelijks mee te rijden, en als ik iets raak is het de lip. En die kan het wel hebben. |
|
||||
|
||||
Dit weekend 460 km gereden om naar MIVW te gaan, was een geslaagde meeting!
Na afloop heb ik er nog foto's gemaakt: Op MIVW ook met Stijn afgesproken om mijn pakkete in ontvangst te nemen. Hier het resulaat: Ook ben ik nu intensief op zoek naar een bestuurders deur! Het kleurverschil begint me steeds meer te irriteren! dus als iemand nog een bestuurdersdeur in de kleur 'LA7U'' heeft hoor ik het graag! |
|
||||
|
||||
Gaaf Erik!