![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik wil mijn velgen laten omboren 5x112 / 5x100 is dit mogelijk en wie kan dit?
|
|
||||
|
||||
![]() Wat voor velgen heb je, en welke steek zijn ze nu, 4x100?
|
|
|||
|
|||
![]() Denk dat hij steek 5x112 wil omboren naar 5x100. Voorzover ik weet, red je dat met schuifbouten. Dus boren is overbodig.
|
||||
|
||||
![]() schuifbouten die 6mm verschil per gat overbruggen?
|
|
||||
|
||||
![]() adapters...
5x100 > 5x112 mm misschien een optie ![]() grtz bauke, |
|
|||
|
|||
![]() ja idd 5x112 naar 5x100 en met adapters word de ET waarschijnlijk net te klein zijn bbs rs'en
|
|
|||
|
|||
![]() Wrijft in ogen..... damn... zat aan 1 mm te denken (110 vs. 112 )maar heb zelf ook zelfs 100 ingetikt ipv 110.
Omboren van je velgen of je naven dus.
|
|||
|
|||
![]() oke toch bedankt iig
|
|
|||
|
|||
![]() omboren van bbs'en gaat zeker en vast: men broertje is het nu ook voor iemand aan het doen, ook van 5*112 naar 5*100!
Greetz |
|
|||
|
|||
![]() en wat zijn de kosten?
|
|
||||
|
||||
![]() ik werd bij de draaier , weggestuurd , te weinig 'vlees " was zijn oordeel , en die heeft al wat velgen gedaan in zijn leven !
|
|
|||
|
|||
![]() ook 5x 112 naar 5x100?
dat moet toch kunnen dacht ik audi heeft ook wielen met multi steek |
|
||||
|
||||
![]() groot naafgat , en bbs is vaak "hol " tussen de orginele bouitgaten in , ( geen vlakke plaat )
dat wil dus zeggen dat je spanning op een "holle ruimte " zet als daar een boutgat komt . kan dus nooit lang goed gaan . denk aan scheuren en loslopen . |
|
||||
|
||||
![]() adapters :P
12mm adapter..... moet kunnen dan met de ET ![]() |