|
||||
|
||||
He mooie golf man
Waar heb jij de ecu verstopt? De meeste doen hem in de waterbak maar lijkt mij niet de beste plaats. Gr. Ron
|
||||
|
||||
Zit bij mij int midden van de waterbak, komt er nooit echt water bij en de kabels zijn goed ingetaped
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dikke bak man! Had je die ook al toen ik de Ronal's bij je kwam halen?
|
||||
|
||||
Die had ik idd al n tijdje :P
Verder hek de knoopdoorgehakt, wil m ombouwen naar circuit wagen en n klein beetje 'luxe' voorin houden, achter is alles weg behalve de accu, die staat vast in de reservewielbak. Tot aan de B style zit alles er nog, Votex console eruit, daar komt een CAE shifter, 2 kuipen, 2 gordels en de rest wil ik nog even aankijken. Uiteindelijk wil ik ermee naar Drachten, Zandvoort, Assen etc maar dat is ver vooruitgekeken (: |
|
||||
|
||||
RM gemonteerd, 7j en 8j met 165 50 bandjes rondom, wil nog verder zakken maar eerst bumpstops tussen de achterste schokdempers
|
|
||||
|
||||
Awesome!
|
||||
|
||||
Netjes hoor!
|
|
||||
|
||||
Doe mij toch die sebrings maar in zwart!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Kopen? :P
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
komt er steeds beter uit te zien
|
||||
|
||||
mooi apparaat!
|
|
||||
|
||||
Strak werk kerel! Zonde dat die weg gaat.. BBS al terecht?
|
||||
|
||||
Nee maar daar ga ik ook niet meer van uit. Verder iedereen bedankt
|
|
||||
|
||||
Mooie wagen
Zou je achterop niet ff een paar maatjes breder gaan?
|
|
||||
|
||||
Zitten al 2cm spacers achter
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat hij breder rubber bedoeld
|
||||
|
||||
Neuh,
Golf word uit de verkoop gehaald en wil deze herfst/winter het exterieur opknappen. BBS'en worden anders Nieuw setje bumpers Div. spuitwerk Andere achterklep Wielkast l.a. oplassen Hij is nu technisch 100% maar de buitekant laat te wensen over. Volgend jaar na het meeting seizoen is de binnekant aan de beurt. Volgende maand een box opzoeken in de buurt en m in de winterslaap zetten (: |
|
||||
|
||||
goeie beslissing
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |