|
|||
|
|||
ff
wil me ff voorstellen;ben dikkie en van af volgende week trotse bezitter van een kever bj 60 met ragtop.
moet nog wel heeeeeeeel veel aan gebeuren[heeft 15 jaar stilgestaan]maar goed HEB ER WEL EEN O YEAH. ben nog wel een groentje in restaureren maar je moet ergens beginnen.hoop dan ook dat jullie genoeg tips voor me hebben tzt. laat snel weer van me horen ps;wonen er nog meer liefhebbers in de buurt van wijk bij duurstede? later ragtop 60 View Public Profile Send a private message to ragtop 60 Send email to ragtop 60 Find all posts by ragtop 60 Add ragtop 60 to Your Buddy List |
|
||||
|
||||
Welkom, je zult je hier wel vermaken! Veel luchtkoelers hier
Ennuh, als je hem/haar opgehaald hebt zien we graag wat pix voorbij komen
|
||||
|
||||
welkom hier! veel succes met de restauratie al vast en houd ons op de hoogte he
|
|||
|
|||
thanx, zal ik zeker doen
|
|
||||
|
||||
Welkom!!
|
||||
|
||||
@ luuk, heb hem idd maar even verplaatst.
|
||||
|
||||
Welkom...(we zijn gek op foto's...dus niet te lang mee wachten hé :biggrin: ).
|
|
||||
|
||||
Heee dikkie !
Welkom op het forum Je had me van de week al om wat tips gemaild! Zal maar niet om foto's vragen hè We zijn benieuwd iig !
|
|||
|
|||
ik ben niet zo heel handig met computers,was al blij dat
ik het berichtje op de forum kreeg. zal er volgende rekening mee houden dat het bij de luchtkoelers komt. wat de foto betreft,doe me best |