![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zoals de meeste weten heb ik een jetta mk2 VR6 om deze wat te sparen en fatsoenlijk af te maken heb ik een golfje 3 erbij gekocht.
Auto heeft bij 3 ton gelopen en een zwaar verleden gehad bij de vorige eigenaren zat vol met honde haren deuk in het scherm rechts schade aan de voorbumper en de motorkap leek op een zebra ![]() Dus er was voor mij wat werk aan de winkel maar daar was de prijs ook naar ![]() Heb er al het een en ander aan gedaan waaronder: Gedaan: BBS velgjes eronder Remus einddemper en midde dempervervanger Grote beurt + distr. riem motorkap mat zwart gerollert en een 53 erop geplakt ![]() Vr6 lip Hella magic color achterlichten to do: Scherm rechts vervangen voorbumper spuiten Motortje van het dakraam vervangen Genoeg gelult foto's: Zo gekocht ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toen eens een zaterdagje gaan klussen en toen is die zo geworden ![]() ![]() ![]() En zaterdag is de motorkap gerollerd en de sticker geplakt ![]() ![]() ![]() Heb nog beter foto's maar die staan op de foto camera nu hebbe jullie in ieder geval een ideetje ![]() Ben benieuwd naar de reactie's
|
|||
|
|||
![]() Omdat ik het toch niet kan laten weer een kleine update.
Morge vroeg effetjes een compleet recaro interieur ophalen voor in het golfje ![]() en morgen effetjes het spatbord erop hangen
|
|||
|
|||
![]() Golfje is niet langer me daily bitch het gaat me project auto worden
zit te denken om een 20VT in de mk3 te leggen of de VR6 van de jetta erin VR6 is makkelijker aangezien ik alles heb om het om te bouwen maar 20VT is weer eens wat anders... Zaterdag ben ik aan de dorpels van de mk3 begonne aangezien die daar wat aan het roesten was spatbordje hangt er ookal op ![]()