|
|||
|
|||
5mm spoorverbreders 4x100
Ik heb hier 4 spoorverbreders liggen van 5mm.
vorige week gekocht, dus doosje etc er nog bij. Ze zijn in meerdere steken, maar ik heb ze voor een 4x100 steek gebruikt. Worden verkocht ivbm zelfgemaakte spacers met andere maat. €30,- Ik woon in Zijtaart (Brabant) Last edited by Venus : 09-06-2012 at 11:32. |
|
||||
|
||||
Woonplaats, wielsteek etc verplicht. Is je al eens vaker gevraagd Joost. Let er even op
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
dit is geen 57.1 zijn universeel
|
|||
|
|||
Quote:
Bij dunne spacers heb je niet persee een centrerende spacer nodig omdat de velg op de bestaande naaf centreerd en niet op de spacer. De wielbouten zorgen dat de spacer in het midden zit. |
|
||||
|
||||
Quote:
RH heeft toch aparte adapters? Je hebt toch juist adapters nodig zodat de velg juist wel op de naaf rust? Dus aan universele spoorverbreders heb je niets, volgensmij...
|
|||
|
|||
Quote:
Universele spacers zijn prima te gebruiken wanneer je naaf lang genoeg is. Bij mij centreerde de velg nog volledig op de naaf. De spacer zit er enkel alleen tussen om de et waarde te veranderen. Het enige nadeel van spacers dunne spacers met een groter naafgat is dat ze iets lastiger te monteren zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik geloof dat RH adapters juist ervoor zorgen dat de velg kan centreren.. Not sure! Maar dat is mij verteld.
|
|||
|
|||
Dat zal misschien wel kunnen, maar als de velg op de orginele naaf kan centreren heb je geen centreerring op de spacer nodig. dat is dubbel op.
spacers van 5mm met centreerring voor de velg bestaan niet. vanaf 10mm, en dan nog passen ze niet op alle auto's ivbm te lange orginele naaf. |
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
of ruilen tegen 2 10mm spacers kan ook
|