|
||||
|
||||
Haha, nou koop dan een complete sloper
Moet je anders even op wat duitse forums zoeken hoe ze dat daar doen, daar steekt het nog nauwer als hier, dus misschien dat ze daar een trucje voor hebben (??)
|
||||
|
||||
Een hele sloper is duurder dan een losse motor Fred en ik kan die andere rommel wat er overblijft weer nergens stallen
|
||||
|
||||
Kunnen ze bij het RDW dan ook nog nummers terugvinden van auto's die ondertussen al lang gesloopt zijn?
Ik heb mijn blokje van René, en geloof nog wel ergens hier op het forum een foto van het kenteken. Maar volgens mij was die golf al lang gesloopt toen ik om het blok kwam. Kunnen ze dat bij het RDW dan nog terugvinden?
|
||||
|
||||
Quote:
Idd, als dat zo is zou je gewoon domweg een kenteken kunnen opgeven |
|
||||
|
||||
voor motoren die ouder zijn als bouwjaar 2000 is een factuur of afkomst niet belangrijk, aldus keuringmeester bij RDW heerenveen.
jonger als 2000 zouden ze graag een chassisnummer willen hebben waar de motor uit komt, of een kenteken. mocht dit niet het geval zijn, als je een duidelijk verhaal hebt (schriftelijk) is het geen probleem. niet meer en niet minder. je wordt bang gepraat door mensen die er totaal geen ervaring mee hebben. puur door de ontwetendheid. 1 telefoontje naar de RDW en je weet het,. moeilijker is het niet.. ben benieuwd wat voor motor het gaat worden gerard. 20vt is mooi zat. genoeg mogelijkheden..
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 27-10-2015 at 22:06. |
|
||||
|
||||
tuurlijk zijn er regels. maar niks is onmogelijk. even een briefje erbij waar je de motor vandaan hebt en klaar is het. advertentie van marktplaats erbij is vaak al genoeg.