|
|||
|
|||
mooie steun gerben
distributie zijde al uitgevogeld? |
|
||||
|
||||
Lekker bezig Gerben!
|
|
||||
|
||||
Quote:
jep stefan,net klaar. dit is um geworden; [lassen zien er in het echt iets netter uit,tekent wat raar af omdat ik hem net had gespoten] nieuw rubber erin geperst en gemonteerd, met de dynamo eraan[heb ik lager gehangen] en 1 van onderaf gezien; heb ook nog wat aan het uiterlijk gedaan,de ring rond de 'race'tankdop en de inlays van de handgrepen matzwart gemaakt.wil er zo weinig mogelijk glimmerij ophebben. nu maar een inlaatspruitstuk maken iedereen bedankt voor de motivatieboosts
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 06-06-2012 at 19:06. |
|
||||
|
||||
Kijk dat zie ik graag; geschikt om een boot aan af te meren zou m'n ouweheer zeggen
|
|
||||
|
||||
Quote:
mijn jongeheer zegt: better safe than sorry
|
||||
|
||||
netjes gelast hoor. Leuk project trouwens. Weer eens wat anders
|
|
||||
|
||||
netjes gerben binnekort op de weg tezien?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
mooi werk gerben, netjes opgelost!! zo moet het goed komen. we spreken elkaar snel weer greets.
|
|
||||
|
||||
ziet er goed uit!
|
||||
|
||||
Strak gedaan, gozer!
|
||||
|
||||
koeling is klaar,met grote seat ibiza radiateur[past onder de slotplaat,heb daar alle ruimte nodig ivm turbo]
oliekoeler op z'n plaats en leidingen proefgelegd,zit zo super en paste mooi bij de kabelboom in de heatshield. nu nog even kijken wanneer een kennis van me het alu werk kan lassen en dan kan de IC en radiateur etc afgemonteerd worden.
|
||||
|
||||
Ruige bak wordt dit!
Nog een heatshield tussen turbo en radiateur?
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja daar ben ik nu wat inspiratie voor aan het opdoen.moet ook nog een vin in natuurlijk......maar even zien,eerst dit even goed afmaken,dan pas het volgende.punt voor punt afwerken werkt het beste anders is het niet te overzien op een gegeven moment
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is mij bekend
|
|
||||
|
||||
Zo Gerben, jij houdt niet van half werk!
Top project met mooie techniek en dito oplossingen |
|
||||
|
||||
inderdaad punt voor punt aanpakken. Toch altijd leuk een kleine motor inhoud en dan met turbo.
|
|
|||
|
|||
Gaaf zeg, dat zal wel lopen straks
|
|
|||
|
|||
ziet er goed uit gerben. leuk om het projeckt te volgen.
|
|
||||
|
||||
had vanavond even zin in wat anders,dus verder gegaan aan de GTI-BBQ....
eerst dwars voorin een hoeklijn gelast waar de eigenlijke BBQ op moet rusten.daarna motorkap op maat gemaakt en van scharnieren voorzien,daarna op z'n plaats gelast.ook de originele stok gemonteerd waar de kap mee opengaat,moest het oog wel iets verzetten.daarna alles afgemonteerd om te zien of de naden nog klopten,lijkt super.de 'kolenbak' word gezet uit staal,en word uitneembaar,komt in een rvs traanplaat te liggen,zodat je daar evt je vork/tang whatever een beetje hygienisch op kan leggen tijdens het schroeien. fotootjes; kapje open...... kapje dicht. verder heb ik me afgelopen zondag beziggehouden met het polijsten van de exips,had er laatst 1 gedaan maar die was me veel te glimmend,nu zijn ze allemaal zo; gewoon een mooie alu-glans.