![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik kom ook met de Polo 1f
![]() |
|
||||
|
||||
![]() nee het is de linker!!!
![]() Last edited by hajee : 15-03-2005 at 10:33. |
|
||||
|
||||
![]() Mooi! Wij zullen er eerder zijn denk ik, t'is voor ons 10 minuutjes rijden.... :p
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik snap er nu zelf niks meer van chris?? links of rechts, ik wist niet beter dan dat het de rechtse was?? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor de organisatoren van deze meeting : maak een duidelijk bericht en open een nieuw topic .
Ik maak hem sticky en sluit het zodat er niet op gereageerd kan worden . Blijft het overzichtelijk waar en wanneer het is . Eventuele comments kunnen dan in dit topic geplaats worden . Overzicht is nu ff ver te zoeken . |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
prima doen we!!!thanks! |
|
||||
|
||||
![]() stuur ff een PM als het er is
![]() |
|
|||
|
|||
![]() @jR,
HET IS NIET DE GOEDE! DE VENEN ligt aan de westzijde!!!! Heb net nog ff gebeld naar de eigenaar om dit even te checken!!! Dus komende vanaf de A1 richting A12 is het de rechterkant en komende vanaf de A12 richting A1 is het de linkerkant!!!! Plz corrigeer dit kaartje ff!!
|
||||
|
||||
![]() Het is idd het linker station op de kaart! Op de site van BP staat:
Quote:
Westzijde van rijksweg A30, kaartje is noord-gericht dus linkerzijde.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zag laatst nog 2 gasten van vw-department rijden in een witte suzuki alto (of ander klein gebakje) ze hadden op dat autootje in het vuil de naam geschreven... Was bij de videotheek in ede, ik reed in een blauw golfje 1 met classicline's.... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik snap er niks meer van.... gelukkig kan je van pomp nar pomp kijken dus kan je altijd zien waar er golfjes staan.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het is west! dus de linker BP pomp! er komt nog een defintieve routebeschrijving, maar in ieder geval links! ![]() Last edited by hajee : 15-03-2005 at 11:08. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
deze F.I.V.W. in Jetta I gaat ook... maar heb nog geen idee van hoe laat enzo... Als jullie tijden me passen, dan wil ik wel meerijden... ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zou drie Jetta's 1 op rij btekenen ![]() ![]() Qua tijden zal het wel 10.30 - 10.45 Heerenveen worden, wordt nog kortgesloten!
|
|||
|
|||
![]() Hierbij de goede kaart!
|
||||
|
||||
![]() Helemaal duidelijk!
|
|
||||
|
||||
![]() dus dat wordt afslag lunteren en t splitsing links klein stukje goorsteeg en links de snelweg weer op als je vanaf de A12 komt.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bedoel je deze SALTO ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kijk maar uit dat ze de auto niet jatten ivm de wielen.
|
||||
|
||||
![]() met zulke wielen word elke auto volgens mij mooi!!!