#501
|
|||
|
|||
mijn oude MFA hendel werd wat nukkig, dus ik heb een nieuwe gekocht:
|
#502
|
||||
|
||||
Quote:
super project lees al lange tijd mee, zelf een 8v in me jetta liggen die bouten; rekbouten, zijn eigenlijk niet bedoelt om her te gebruiken (volgens het boekje iig )
__________________
Jetta Mk1 '83 1.8 DX [project] Bora Mk4 '00 1.8T AQX [daily] Audi A3 '03 2.0TDI BKD[daily] |
#503
|
|||
|
|||
Quote:
klopt, ik had al nieuwe en vind ze niet meer |
#504
|
|||
|
|||
nieuwe inlaatrubber, oude was aant het scheuren:
|
#505
|
|||
|
|||
eindelijk een leder gti stuur kunnen op de kop tikken:
het zal waarschijnlijk wel nieuw leer krijgen. |
#506
|
|||
|
|||
het is al enige tijd geleden sinds er nog iets concreet gebeurd is aan mijn gti'ke.
Zoals velen onder jullie wel weten was ik bezig met mijn eindwerk, deze week heb ik te horen gekregen dat ik geslaagd ben. De voorbije 4 maand heb ik dit dus samen met een collega en de hulp van mijn promotoren. Gelukkige is dit allemaal achter de rug en kunnen we eindelijk terug beginnen aan de mk2. De onderdelen zijn besteld zodat de koppeling nu eindelijk aan de motor kan komen, ook de missende koelvloeistofleidingen zijn besteld en nog wat ander klein prul. We gaan er dus terug invliegen. |
#507
|
||||
|
||||
gefeliciteerd,en nu snel verder!
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#508
|
||||
|
||||
laat de updates maar terug komen
|
#509
|
|||
|
|||
crappy isolatie motorruimte moet nog verder aangepakt worden... de laatste onderdelen voor de motor: |
#510
|
|||
|
|||
de versnellingsbak kan er nu echt bijna op. |
#511
|
|||
|
|||
Ik heb een beetje research zitten doen naar de herkomst van mijn auto
De auto is op 22 july 1987 nieuw verkocht door Porsche Oostenrijk... Bij Porsche inter auto in Wien-liesing: Ik heb de nummers verborgen met photoshop maar de motor en het chassis horen nog steeds bij mekaar, numbersmatching dus. Deze sticker heb ik ook gevonden in het boekje van de auto, als de wagen klaar is dan is dit 1 van de finishing touches die erop komen. Ik zat dus te denken, als de wagen klaar is zou ik de dealer die de wagen oorspronkelijk verkocht heeft een bezoekje willen brengen, 1160km verder, maar het ligt op de weg naar Wörthersee aka vw-heaven. Zo ziet die dealer eruit op google earth, je kan het porsche logo zien op het dak en volgens mij hangt er een vw logo boven de deur. Dit zat natuurlijk ook nog op de wagen... Ik zou eigelijk een nummerplaathouder van die dealer willen, het zou de auto echt afmaken |
#512
|
||||
|
||||
denk als ge die belt (of nen mail stuurt met foto's van de restauratie) die mannen da wel tof vinden. als ge vraagt om ene op te sturen en ge die en de verzending zult betalen.
bij de porsche/vw in klagenfurt (aan de worthersee) geven ze die gratis weg dus duur zullen die nie zijn |
#513
|
|||
|
|||
1 van de nieuwe cardans, de andere zou morgen moeten geleverd worden.
|
#514
|
|||
|
|||
de andere aandrijfas is toegekomen, samen met de reparatiekits voor de diffdichtingen
|
#515
|
|||
|
|||
één stap verder:
Last edited by Ice_ken : 21-07-2012 at 17:37. |
#516
|
||||
|
||||
Ziet er wel heeel gelikt uit zeg ...
__________________
mk 2 racing mk 2 racing in aanbouw t4 dc 2002 1.8 20vt |
#517
|
|||
|
|||
thanks,
nog wat detailfotos: |
#518
|
|||
|
|||
ziet er gewoon SUPER uit! benieuwd naar het eindresultaat!
__________________
retropilots.be |
#519
|
||||
|
||||
Wat een details, echt geweldig!
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#520
|
|||
|
|||
nieuwste aanwinsten:
|