Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 12-01-2004, 00:14
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy
Default Vaag Forum

Ik had me weer aangemeld op VW Forum, fotoalbum is toch wel erg leuk.. eindelijk mijn Jetta weer online. Nog niet zo thuis daar, want zat al drie weken op Scene.

Was dus vanaf het begin lid van het VW Scene (tijdelijke) forum. Veel oude bekenden... snel alternatief op 'oud' VW Forum's ondergang, en met grote plannen voor in de toekomst.(nu ik dit schrijf nog een week of misschien 2 ) Omdat ik al aardig mijn draai het gevonden op Scene, en ik me er thuis voel heb ik hier topic's lopen, en ik zou er eigenlijk wel graag foto's bij plaatsen.... Denk ik opeens: Hey maar ik heb mijn foto's wel op VW Forum staan toch... Dus ik link mijn foto's door, zodat ik ze ook hier kan laten zien.

En opeens zie ik zonet dat mijn foto's zijn veranderd in dit:

Ik eens kijken op VW Forum, ik mis een paar foto's in mijn album, en zie dat ik PM heb. Wat blijkt nu, de foto's zijn verwidjerd omdat ik ze heb doorgelinkt, en dat kost VW Forum snelheid... hmmz oke. Vreemde is, foto's van mijn mooie Jetta I en rolkooi staan er nog wel (ook doorgelinkt) en de foto's van mijn luchtfilter, kuipstoelen en oplaseinddempersierstuk(mooi zo aan elkaar :P) die ik laatst gekocht, en dus heb geplaatst op het forum zijn verwijderd.... vreemd. waarom dan niet alles?

Mijn reactie.. voor VW Forum's snelheid de rest ook maar verwijderd. En VW Forum heeft een lid minder... Heb me ook uit laten schrijven namelijk.

beetje jammer...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Old 12-01-2004, 00:18
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew

Sorry, maar dit soort posts kan je beter op VWForum zelf zetten, niet hier...

Slotje dus..

Posting Rules