Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Off Topic
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 20-05-2012, 21:35
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul

Quote:
Originally Posted by Sjeesbeest
Mensen waarvoor je al weken spullen klaar heb liggen en die het gewoon niet opkomen halen.

Enne forumganger voor wie ik het klaar heb gelegd: het interieur ligt in de container

Old 21-05-2012, 06:52
VWJYI VWJYI is offline
No personal life

dat er hier steeds gaardere spullen worden aangeboden. Bijv gaar sportstuur "heel goedkoop" of een versleten recaro voor de hoofdprijs.
Reply With Quote
Old 21-05-2012, 15:21
BIEZELWERKS's Avatar
BIEZELWERKS BIEZELWERKS is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by VWJYI
dat er hier steeds gaardere spullen worden aangeboden. Bijv gaar sportstuur "heel goedkoop" of een versleten recaro voor de hoofdprijs.

+1 Gratis Grabbelton Topic is misschien een laatste optie !

Toen hadn wie nog lang hoar en wieduh piepm..!
Reply With Quote
Old 21-05-2012, 21:21
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!

Mensen die de verkoopregels niet lezen en rustig tot 4 keer toe " je hebt pm " aan een topic toevoegen.
Old 21-05-2012, 21:23
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline

Quote:
Originally Posted by Tjaap
Mensen die de verkoopregels niet lezen en rustig tot 4 keer toe " je hebt pm " aan een topic toevoegen.

of die nadat jij hebt gezegd dat alles apart geprijsd moet zijn in koelen bloede nog tot 4x toe de boel uppen,zonder er acht op te slaan whatsoever
Old 21-05-2012, 21:27
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline

Die is ook gesloten nu
Hij is welkom een nieuw topic aan te maken volgens de regels.

DE REGELS ZIJN OVERIGENS BOVENAAN ELK VERKOOPFORUM TE VINDEN!!!
Old 22-05-2012, 05:44
Ediejo Ediejo is offline
Forum Regular

Iedereen kent ze wel de yuppen in hun dikke leasebak.

Vandaag ook weer zo’n situatie. Ik kom vanaf de zuilense ring (Utrecht) de A2 op richting Den Bosh. Dan kom je bij knooppunt Ouderijn. Dan zie je het geval al invoegen op een manier zo de hele weg is van mij en iedereen gaat maar ff aan de kant. Type zeer arrogant en in zijn dikke bak is hij helemaal de man.
Een stukje verder voegen de 2 invoegstroken samen met de A2 het wordt daar net voor de afrit 9 Nieuwegein. Het wordt daar 4 banen breed. Dus meneer denkt weer door te knallen naar de aller linkse baan. Alleen zat ik al naast hem. Hij reed wel in een grote bak maar niet echt snel. Dus ik moest vol in de ankers. Hij snijdt me gewoon vol af. Ik zie hem in zijn spiegel kijken. Vervolgens geef ik hem het gebaar met me vinger onder me oog dat hij moet kijken. Prompt krijg ik een rem test. Rechts was vrij dus ik naar rechts, met hem wil ik wel even een gesprekje hebben. Wat denk je meneer snijdt me voor de tweede keer af. Ik weer erachter en maak het gebaar dat we even moeten praten. We zaten bij de afrit Vianen. Van de valk zit om de hoek. Laten we even wat drinken in de piano bar.

Rij ik op de afrit Vianen Jan blankerbrug. Krijg ik ineens 2 middelvingers naar me toe opgestoken. Nu is het genoeg. Ik terug de A2 op en achter het geval aan. Dat had hij totaal niet verwacht en wegkomen was er niet bij voor hem. Hij koos duidelijk het hazenpad de held op sokjes. Alleen bleef ik gewoon achter hem. Kiest die de afrit Everdingen. De A27 op richting Gorinchem. Gaan er in de bocht na de A27 toe 2 vrachtwagen elkaar inhalen. Dus meneer zat klem. Wat denk je? Onze held kiest de vluchtstrook. Ga maar ik haal je wel in. En ja hoor bij de afrit Lexmond zat ik weer in zijn spiegel. Kiest hij weer de vluchtstrook. Wat ben je dan voor een eikel bij de hand doen in je dikke bak. Dan mij uit frustratie afsnijden omdat je het niet kunt hebben. Dat je eruit getrokken wordt? Vervolgens steek je ook nog eens een keer 2 middelvingers tegen me op. Wees dan ook zo´n held en zet hem aan de kant. Dan mag je het uitleggen waarom je, je zo gedraagt. Ga er dan niet via de vluchtstrook vandoor en breng geen andere mensen willens en wetens in gevaar. Dit soort type´s moeten ze hun rijbewijs afpakken en een EMG geven. Niet iemand die wat te hard rijd. Op een lege bijna weg.

Ik ben het geval niet verder achterna gereden. Ik heb er geen zin in dat de dwaas een ongeluk veroorzaakt. Met alle gevolgen van dien.

Gek hé dat er agressie in het verkeer is. Ik vind het niet gek.

Last edited by Ediejo : 22-05-2012 at 05:48.
Reply With Quote
Old 22-05-2012, 07:38
René's Avatar
René René is offline
10k maniac

Quote:
Originally Posted by Ediejo
Gek hé dat er agressie in het verkeer is. Ik vind het niet gek.

Zo te lezen werk je daar zelf ook flink aan mee. Je had ook na zijn eerste beroerde actie ff tot tien kunnen tellen en daarna er omheen gekund om vervolgens zonder stress verder te rijden.

Dat is in ieder geval iets wat ik tegenwoordig steeds meer doe. Als ik om elke domme actie van een medeweggebruiker gebaren moet gebruiken of een achtervolging in moet zetten, omdat ik zonodig een babbeltje wil maken over het voorval, blijf je bezig.......

En juist door dat soort dingen krijg je agressie in het verkeer.....kan je beter voorkomen. 2 week geleden is er nog eentje neergeschoten toch, omdat er onenigheid was in het verkeer?
Reply With Quote
Old 22-05-2012, 08:12
Christiaan's Avatar
Christiaan Christiaan is offline
Approaching the redline...

Quote:
Originally Posted by René
Je had ook na zijn eerste beroerde actie ff tot tien kunnen tellen en daarna er omheen gekund om vervolgens zonder stress verder te rijden.

Old 22-05-2012, 08:42
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac

Send a message via MSN to Misha

Ik heb inderdaad ook het idee dat de bron van de agressie bij jezelf ligt..

Het kan heel goed dat je net in de dode hoek zat, en dat meneer het even niet in de gaten had.
Als er verder niks gebeurt is zou ik er echt zoveel aandacht niet meer aan besteden, gewoon aansluiten.
Als je dan later de kans hebt om in te halen dan kan je het alsnog, op een normale manier doen.
Old 22-05-2012, 09:13
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline

Ik vraag me af hoe oud je word als je je constant zo druk maakt....
Old 22-05-2012, 09:53
Jetta MaNiA's Avatar
Jetta MaNiA Jetta MaNiA is offline
No personal life

t.a.v. het forum: de term "interessepeiling"
wat naar mijn mening betekent: kijken of ik een mafketel kan vinden die een buitensporig bedrag overheeft voor hetgeen ik aanbied

t.a.v. het verkeer: het feit dat medeweggebruikers elkaar nagenoeg niets gunnen, uiterst aggressief rijgedrag lijkt de trend (same old same old)
Reply With Quote
Old 22-05-2012, 19:54
Ediejo Ediejo is offline
Forum Regular

@ rené, je hebt ook gelijk kerel. Dat dode hoek verhaal wat Misha aandracht kan goed. Ik reageerde ook heel normaal. Door met me vinger onder me oog te gebaren dat hij beter moet kijken. Daar is volgens mij niks mis mee. Hij keek in zijn achteruit rij spiegel toen ik dat gebaar maakte. Hij ging gelijk volop zijn rem. Op de 4de baan. De gene achter mij zat bijna in de vangrail door hem. En nog blijf ik erachter doe niks. Alleen toen er rechts de ruimte was wou ik even naast hem gaan rijdenom te kijken wat voor een mafketel zo’n actie uithaalt. Dan zit ik er rechts naast en meneer stuurt hem naar rechts. Terwijl zijn baan vrij is. Maakt er nog een gebaar bij. Dan doe je iets dus willens en wetens. Ik had hem ook net achter zijn achterwiel een tikje kunnen geven. Alleen wat zijn dan de gevolgen? Dan is er hoogstwaarschijnlijk een onschuldige weggebruiker het slachtoffer…………. Hij wou mij duidelijk van de weg afdrukken en heeft me een rem test gegeven. Waar werk ik dan aan mee rené leg dat is uit.

@depul, ik maak me echt niet druk hoor. Ik zit niet als een malle in de auto met alle gebaren en geef mensen geen rem test. Mensen die bij mij in de auto zitten zeggen wel eens ed staat er pest me op je auto. Want op de een of andere manier heb je een magneet in je auto die het aantrekt.

Quote:
Originally Posted by Jetta MaNiA
t.a.v. het verkeer: het feit dat medeweggebruikers elkaar nagenoeg niets gunnen, uiterst aggressief rijgedrag lijkt de trend (same old same old)

Zou dat niet een een afspiegeling zijn van de maatschappij?
Old 22-05-2012, 20:03
Ediejo Ediejo is offline
Forum Regular

Aan oude mensen die zo nodig moeten voordringen. Terwijl ze alle tijd van de wereld hebben.
Old 22-05-2012, 20:04
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline

Nou. Die hebben minder tijd over dan jij hoor.
Old 22-05-2012, 20:20
Ediejo Ediejo is offline
Forum Regular

Dat hoop ik wel Tjaap. Alleen ik wou het niet zeggen. Maar dat zou de rede zijn. Nou dan mogen ze voor.

Last edited by Ediejo : 22-05-2012 at 21:22.
Reply With Quote
Old 22-05-2012, 22:24
tim_j's Avatar
tim_j tim_j is offline
Married to PC

Filerijden zonder airco op een dag als vandaag..
Reply With Quote
Old 04-06-2012, 22:36
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline

GLS pakketdienst.....
koop wat via internet,geef de verkoper het adres van m'n werk door,want daar ben ik overdag en heb ik het ook nodig.wat denkt 'hasan',de bezorger van GLS,ik weet waar die gast woont dus gooi ik daar een briefje door de deur met het bericht dat ik ben geweest en voor de rest aapjes.dus ik vind een briefje,maja gezien wij nooit pakketjes thuis laten komen[ivm allebei fulltime job] leek het ons al vreemd.na een paar dagen toch maar gebeld,onder het mom van het zal toch niet,en ja hoor,het zal toch wel.nu kan ik godverdomme morgen dat pakket gaan halen in zwolle,omdat die 'hasan' te bek*nkerd was om gewoon z'n ronde te maken.
Old 04-06-2012, 22:39
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline

Quote:
Originally Posted by Tjaap
DE REGELS ZIJN OVERIGENS BOVENAAN ELK VERKOOPFORUM TE VINDEN!!!

en het zou ook potentiéle kopers niet misstaan deze nog eens door te lezen
Old 05-06-2012, 09:15
Aruniq Aruniq is offline
Forum Regular

Iemand een idee wat met SKG carstyling gebeurt is? De 30 dagen retourtermijn loopt vandaag af, maar op mails krijg ik een bericht:
Delivery Status Notification (Failure)‏

En per telefoon is niemand te bereiken?!

EDIT: ze zijn vanaf 13:00u telefonisch te bereiken...

Last edited by Aruniq : 05-06-2012 at 09:20.
Reply With Quote
Reply

Posting Rules